En text om Moa:D

Först, tack för det du skrev om mig, såå gulligt och snällt!:)
Och det är precis vad du är, så otroligt snäll att jag inte kan beskriva det i ord!
Och gullig är du, riktigt gullig på alla sätt så jag inte vet vart jag ska ta vägen;)!
Du verkar vara en superbra vän, en som alla borde ha:D
Riktigt omtänksam, hjälpsam och ja, du bryr dig om annat och andra helt enkelt och det är ju fantastiskt!:)
Lita på dig det kan jag, det har jag aldrig tvivlat en sekund på, för jag bara förstod det första gången jag träffade dig och så är det:)
Ja, i skolan pratar vi knappt, men det är mitt fel. Du vet att jag skulle göra det mkt mer om jag inte var så blyg tex:)
Men jag är glad att jag fick lära känna dig iallafall så här mkt som jag gjort, det har jag alltid velat göra så jag är väldigt glad att det blev så till slut.
Synd bara att det inte hände tidigare, för då kanske vi skulle pratat mer i skolan.
Nu kommer vi ju inte ens gå i samma skola, kommer sakna dig jättemycket!
För, som jag sagt en annan gång, du behövs verkligen i klassen, våran friendsare!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, du är iallafall en underbar tjej, och väldigt charmig på nåt sätt;D
Glad är du förresten också så man blir så glad att se dig:)
Fast vi inte känner varandra jättebra så älskar jag dig och jag hoppas att vi kan träffas mer sötnos! <3<3



Kommentarer
Postat av: m

nej va gulligt!!! tack sanna :) va glad jag blir! jag tkr oxå det e synd men det är ju inte alls bvara ditt fel för att du e blyg, vi borde börjat snacka tidigare, o jag kmr sakna dig med, hela klassen alla :( ! o speciellt alla som jag inte kmr träffa under hälsotrimmarna och jag får ha det med klassen!



Hoppas du har ett asbra sommarlov! :)

2010-06-21 @ 18:42:16
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Känns hemskt att du ska byta klass Moa! Inte bara jag och Sanna kommer sakna dig - alla kommer att göra det... Vad ska jag säga? Tack för den här tiden och jag hoppas att våra liv vandrar samma väg igen i framtiden... Fortsätt kämpa, och glömm aldrig att vara du! Det kommer bli svårt att hitta en lika bra friendsare. Du är bäst! Tack igen!

(fint sagt Sanna, du träffade mitt i prick.)

2010-06-21 @ 19:50:10
Postat av: Lova

Åh du är så snällsnällsnäll rakt igenom! Texten var såå gullig. Jag slår vad om att Moa blev jätteglad!

Om du vill träffa henne någon gång kan vi ju kaste in en studsboll på hennes tomt hihi =-)

2010-06-22 @ 07:44:01
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0