En text om Towe:D

Ja du, var ska jag börja?
Vi har gått i samma klass sen 1an och det är verkligen ingenting jag ångrar, tvärtom!
Jag har sen första dagen vi träffades alltid beundrat dig på många sett, och det visade jag de första åren genom att följa efter dig överallt som en liten svans;)
Jag älskar din personlighet, du är så bra på alla sätt.
På rasterna när vi gick på Lundby så var det mest du och jag hela tiden, upp till 4an ungefär.
Jag minns att jag då tyckte att du var den enda jag verkligen kunde prata med om allt och lite till.
Så det gjorde jag ju, pratade med dig. Och du lyssnade, och fortfarande lyssnar som ingen annan.
Du ställer inga jobbiga frågor, och man behöver inte alltid säga allt, du förstår så bra ändå.
Om jag är glad, ledsen eller vad jag än är så vet jag att jag alltid kan prata med dig, för du får mig alltid på så bra humör genom att bara finnas, och vara den fantastiska personen du är.
Jag är så glad att jag har dig, du behövs mer än du kan gissa i mitt liv och jag skulle inte klara mig utan dig!
I skolan, så försöker du bygga upp mitt självförtroende, och även om du kanske inte alltid lyckas så är jag evigt tacksam för allt du gör och säger, det betyder allt för mig!
Du är så snäll, omtänksam mm. Ja, du är allt positivt man kan vara, det finns ingen som du!
Du jag och muppen, ett oslagbart gäng!;)
De 3 dagarna med dig förra veckan var obeskrivliga och oförglömliga, jag har alltid så kul med dig, även när vi bara sitter och pratar, för det är så lätt att säga allt till dig, du är otroligt pålitlig!
Att du alltid är glad, sprallig och energisk gör att jag blir så glad av att vara med dig.
Din glädje och (oftast) strålande humör smittar av sig på mig, du, din galna, tokiga och väldigt roliga människa!;D
Man kan knappt vara annat än glad i din närhet, det går bara inte!
Vi är ganska lika, alltså med vad vi gillar. Vi gillar ju att sjunga, läsa, vi älskar djur tex.
Det gör ju såklart att det är ännu roligare att vara med dig:)
Du har en väldigt stor och speciell plats i mitt hjärta, och den är jag rädd om för du är värd mycket mer än guld!♥
Du är såå fin, ditt fina leende, ditt hår, allt!
Söt är du så det inte går att beskriva!:D
Jag älskar dig så himla mycket så du kommer aldrig förstå!
Du är bäst Totto, min gullunge.
Lavioo♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Sanna, det där var såå fiint!!! Tack! Nu blev det som förrut, vad ska jag säga? Du är såå snäll. Jag tror aldrig att jag har stött på en snällare... (Tror att fler kan intyga)

Du är bäst, och lite till, glömm inte det!

En del av dig, är alltid en del av mig...

2010-06-22 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0