Galen, tokig och flummig dag!;)

Hallå!  Idag har jag varit med Melanie största delen av dagen (förutom när jag gick hem och åt lunch)

Jag vaknade ca 8 (seent ju!)

Jag gjorde mig iordning och gick till Ninjo.
Men han var inte hemma, han var och trimmades.
Det blir kul att se hur han ser ut imorgon, han är säkert jättefin:D

Ja, annars har jag varit hos Melanie hela dagen.
vi har haft superduperkul hela tiden, skrattat, flummat och larvat oss som vanligt!
Precis vad vi gjort är inte så viktigt för er att veta, men kul har det varit iallafall;D

Mer har ju som sagt inte hänt, skriver imorgon igen:)

Ha det sköönt alla!

//Sanna

Kommentarer
Postat av: moa

Haha sanna det är looov! Njut av livet och vakna sent! Det hör till sommarn vetu ;)

2010-06-14 @ 22:29:40
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Lova

Kul dag hörru!

Det är roligare att kommentera andras bloggar när man själv bloggar!

Kram

2010-06-15 @ 14:25:11
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0