gästbloggare här.

Hejsan igen,


var ju inte så läng sen men sanna saknar dej såå ! :(
Vill vara hos dej nu ! :`(
Om jag bara fick .

älskar dej (L)

om jag skulle beskriva dej med 5 meningar,

* du är min bästa vän. :)

* det finns ingen som är så snäll som du. :)

* fffiiinnnaaasssttteee mmäänniisskkaann. :)

* den underbabaste sanna. :)

* du har ett hjärta av guld. :)

jag skulle kunna skriva så mycket mer om dej, bbäässttaa ! :*
men det skulle blivit så långt så det skulle du inte orka läsa.. :P




/BEEX


Kommentarer
Postat av: Sannaaaa <3

Åh, jag blev rörd, finaste inlägget!

Tycker du verkligen allt positivt du skriver? <3

I så fall tackar jag många gånger om, jag kan inte beskriva hur glad jag blev över de där meningarna, dom betyder mer än du tror!

du är underbarast, finast. Jag tycker definitivt samma om dig, och mycket mer.

Du är mitt allt och utan dina andetag skulle jag inte vara någonting.

Så tack för att du finns och för att du är just du!

Inget kan ändra på hur mycket jag älskar dig, min bästavän, ängel.

Bästaste i världen, älskar dig mer än du nånsin kommer förstå, du är bäst!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-28 @ 11:48:04
URL: http://yorkielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0