gästbloggare här.

Hejsan !

Hej alla, becca här igen. Ver ju ett tag sen sist. :P
Måste bara säga hur mycke jag saknar alla! :( :)
Sanna, saknar dej jätte mycket <3
Towe, saknar dej <3
Lova, saknar dej jättttejätttte mycket <3
och er andra. <3
Älskar dej sanna underbaravän !! ♥ :*

idag,
vaknade vid halv sju av lilla bingo (hundvalp) :) :)
Så då gick jag ut med honom och sen kunder inte han somna utan fick följa med in på mitt rum.
Nu har han sovit ett tag men vaknar nog snart och då måste jag ut med honom igen om inte ickan vaknat.
Ska ut och rida typ vid 11 tror jag och sen till tuna och köpa ett rosa armband! :):):)
Sen vet jag inte, dags för att äta kvällsmat kanske.
Pusssss :D


ffiiiinnaassttee ! <3333333333333333 :):)
älskar dej <3<3<3


Saknar dej bästtta ! <3333333333333333 :D
Lavioo <3<3<3


ssööttiisss <33333333333 :)





rebeccanorrman.bloggplatsen.se


//beex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0