Hej, Hallå, Tjabba;)

Ja som sagt haha;)

Idag vaknade jag typ 9!!

Men jag somnade så sent igår kväll, för först så såg jag på victoria och daniels bröllop.
Det roliga med att jag gjorde det är att jag innan sagt att jag inte var intresserad, men det slutade med att jag satt hela eftermiddagen och hela kvällen och tittade!;D
Det var såå fint alltihop!

När det var slut så läste jag, och glömde totalt bort tiden.
Ja, så jag kanske somnade 2.

Idag har jag inte gjort mycket, nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik:)

På eftermiddagen ska jag först ut med Ninjo, sen vara med Melanie.

Ja, en helt vanlig dag...

Ha så bra, jag kanske skriver mer idag.

Saknar och älskar er alla!♥♥♥♥

//Sanna

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Nu har jag äntligen fått läsa dina inlägg igen. Det var riktigt kul, Ninjo är ju jättefin nu! Tänk, om två veckor sitter du på den här stolen och skriver. Och då kommenterar fassan med munnen, det blir så jä...roligt! Ha det bra Nanna! ISÄ.

2010-06-21 @ 12:01:21
Postat av: Lova

Haha, och du som inte skulle vara intresserad =)

Kramar

2010-06-22 @ 07:46:42
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0