Hej igen;)

Sen jag skrev sist så har jag inte gjort särskilt mycket, typ tittat på tv hehe, latmask;)
Nej men vädret var hemskt så jag kunde ju inte gå ut, vilket jag verkligen skulle gjort annars!

Men nyligen slutade det iallafall regna, så jag gick och köpte pizza.
Senare blir det fika.

Imorgon ska min kusin ta studenten, hon går på rekarneskolan men bor i Flen så vi ska följa med dit sen.
Kommer nog bli jättekul:D

Så jag kanske inte bloggar imorgon, men gör det så fort jag kan:)

Kramar// Sanna♥


<3<3<3


:)))♥♥♥♥


Jag kommer verkligen sakna er massor!! Älskar er underbara, bästaste
klassen...  8D= ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Sommar, Sommar, sommar!!!... Härliga underbara sommar...

8D - Jag kommer sakna dig massor! Hoppas att alla ses någon gång igen! Lycka till alla som börjar på Faktoriet, och hoppas att ni saknar oss lite. :S

Glad sommar alla!!!

2010-06-14 @ 14:23:44
Postat av: Lova

Vad söt du var Sanna! Jöötefin klänning =)

Hoppas det itne blir för stor skillnad i 8F arbetslag A.

POK

2010-06-15 @ 14:27:53
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0