Hej typ;)

Tjabba, jag måste nog lära mig att komma på dugliga rubriker snart hehe;)

Idag har det inte hänt särskilt mycket.

Först var det niornas avslutningscabarè.
Den var ganska bra, dom som sjöng var väldigt duktiga iallafall:)

Sen fick min Nogrupp glass, magnum mums;)

Sen tömde och städade vi skåpen och klassrummet och så.

Ja, sen fick vi gå hem och då hamnade jag här;)

Snart ska jag väl äta nåt, sen går jag nog en promenad med plutten min.♥

Imorgon blir det klassens dag, längtar såå!
Vi ska paddla kanot och typ göra andra aktiviteter.
Bara vädret bli bra så blir det nog underbart!=D

Ni får ha det bäst♥  //yorkielover


En härlig bild från seskarö utanför Haparanda, tagen förra sommaren:)


Bild från samma dag, samma ställe <33


Och här är en av alla bilderna som togs förra våren i Nyköping.
Jag och Lovatovasovapova  kommer garanterat alltid minnas den dagen
för den var underbar, längtar tillbaka <3<3<3


Och här är från en annan underbar dag med min Strumpbull:D


Sötaste trollet;D och bästaaaaa Beccis!♥♥♥♥


Sist muppigaste bilden, tagen igår;DDD  Kolla in Ninjo, muppig;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för alla kommentarer, och jag håller med dig haha min humor ÄR bättre än stinas ;);)

jag vet, kommer sakna alla :(

2010-06-09 @ 19:59:15
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Cabarén var bra. Synd bara att folk blev rastlösa och förstörde lite. Loves nummer var bäst! Haha! och de ska föreställa rock killarna från handbollsklassen och sen spelar de en dansbandslåt! Man skulle ju kunna tro att det var bra så, men att de vågar hoppa omkring som fjollor i tajta tights med regnbågsfärger kanske inte var så väntat...

2010-06-14 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0