Igår, ännu en underbar dag med Towe♥

Hej alla! jag skrev inte igår kväll, kom hem efter 9, trött som en jag vet inte vad och gick och la mig.

Efter att Totto kommit så kommenterade hon några inlägg och sen gick vi ut i solskenet för att hämta Ninjo.

så fort jag såg honom så blev jag typ helt chockad, han har ju blivit trimmad så han var jättekorthårig.
Men framförallt så har han aldrig varit sötare, han är dubbelt så söt nu som innan!
Varje gång jag tittade på honom så sa jag, ååh vad du är sööt, guud vad gullig osv;)
Men det är sjukt sant, jag är helt förälskad!:D

Jaja, vi gick till min trädgård med honom och var där ganska länge.
Men senare lämnade vi hem honom för vi skulle äta.

Så vi gick hem till towe och hämtade pengar, sen gick vi och åt på Max, mumms!:

Sen köpte vi bigaråer (stavning?) och jordgubbar, gick hem till henne igen, satt på altanen och mumsade och pratade.

Sen satt vi vid datorn och spelade lite spel, roligt,roligt.

Sen åt vi kvällsmat och efter det följde jag med Towe till deras sommarstuga.
Det var såå fint, härligt och rofyllt där, älskar redan den platsen, där skulle jag verkligen vilja bo!
Jag bara kortfattar lite om det där stället för annars skulle inlägget bli väldigt långt!
Towe visade mig runt först, vi satte oss nere vid vattnet och doppade fötterna.
Det var så lungt och skönt där att jag nära på somnade.

Sen skulle Totto visa mig några lamor, men hon mindes inte åt vilket håll vi skulle gå, så vi gick fram och tillbaka, upp och ner för backar men hittade aldrig dit.
Aja, vi fick en skön promenad iallafall;)

Vi gick tillbaka till stugan, gick in i "Towes stuga"
Där satt vi och pratade i säkert flera timmar kändes det som.
Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, det var väldigt skönt att få prata av sig och så plus att Totto är en vääldigt bra lyssnare och förstår så bra!

Så det var en minst sagt underbar dag Tack Towe!♥

Idag vaknade jag innan 8, åt frukost och så, sen har jag faktiskt bara suttit här.

Idag ska jag vara med bästa Towe igen, vi får se vad vi hittar på för kul, vi ska iallafall gå ut med Muppen (Ninjo alltså) Det blir nog en superdag igen, skriver ikväll.

Ha en superdag alla!

//Sanna

P.S, nu envisas denna dator med att inte överföra bilder typ.
Men så fort jag lyckas kommer några bilder från igår:)

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tack själv! Det har varit jättekul! Lite synd var det att du inte somnade, för då hade jag kunnat putta i dig i vattnet. ;) (kanske lite kallt)

Haha! Måste lära mig vägen till lamorna. Förr eller senare hittar vi dit... (om jag inte råkar gå vilse först)

Muppen blev såå söt i nya frisyren. (ser lite ut som en falukorv) Jättesööt! :D

2010-06-17 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0