Jag vill att Lova kommer idaaag!!

Hej!  Ja, ni kanske vid det här laget har fattat att jag saknar min Lova jättejättemycket!
Men hon kommer imorgon eller på Fredag så jag behöver inte längta så länge till:)

Idag har jag som vanligt inget planerat, ska träffa melanie, gå ut med plutten.
En dag så vanlig och enformig som den kan bli...

Men aja, det är skönt också, att inte ha nåt planerat så man kan göra vad man vill=)

Idag vaknade jag innan 7, nu börjar jag verkligen likna mig själv igen;)

Det ser ut att vara bra väder idag igen så jag sticker väl ut i solen snart.

Vi får se när jag skriver igen, kanske ikväll kanske tidigare.

Ha det härligt alla♥

//Sanna

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Klockan 7!!! Du är galen...

Ha det så kul med Lova, (när hon kommer) själv ska jag vara med Iza under helgen. :D Åka till Bubben och dansa runt midsommarstången...

Njut av värmen!

2010-06-23 @ 15:33:03
Postat av: din beccis

Jag har oxå börjat vakna vid sju typ. Fast det är ju av bingo ;) .

JAG SAKNAR OXÅ LOVA !!!!

VILL OXÅ VARA MED HENNE NU. FAST VI SKA TRÄFFAS I SLUTET AV SOMMAREN.. TYP SISTA ELLER NÄST SISTA VECKAN! HUR SKA JAG KNUUA VÄNTA SÅÅ LÄNGE :( :((((((

aja, bara vi ses i somman !!!!! :***



sakkkanar deej oxå sanna !

vi måste oxå träffas, sssnnnaaarrrttt !!... ?



pussssss /BEEX ;) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-24 @ 07:49:25
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0