Juste, rubrik ska man ju ha också;)

Hej! Idag vaknade jag EFTER 8 istället fär innan som de andra dagarna.
Men jag läste ut Twilight igår kväll, blev klar efter 12 och då orkar men inte gå upp innan 8!

Nu har jag börjat på andra twilightboken ("när jag hör din röst") Tittat på filmen har jag också (new moon)
Äälskar den, längtar såå tills jag ska se på eclipse på bio!:D

Ja, annars har jag inte gjort nåt speciellt, nu ska jag ut med min grischihuahuastitch (Ninjo alltså) ;)

Sen vet jag inte vad jag hittar på, har inget planerat idag så jag är väl bara ute, (eller inne) och läser twilight och så;)

Skriver ikväll om jag inte har nåt att göra typ;)

Nej, men ha så bra!

//Sanna


P.S, Väldigt vad jag har börjat med att göra massa parenteser hela tiden, upptäckte det nu;)
P.S igen, Jag har äääntligen pengar på mobilen och gratis sms!:D

Hejdå!


Mina bästa vänner i världen♥ Saknar er!  Ni är sötast, roligast, snällast och allt!! Älskar er mest♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag har sagt det många gånger förut och säger det igen, älskar den
här filmen! Dom är ju så vackra!:)


Min snällaste gullunge, gud vad kul vi haft! Oförglömliga minnen:D
Vi måste träffas snart igen, love u♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Paranteser rockar fett! Och vilka gulliga bilder. Speciellt den på Becca. Just den bilden på henne var jättesöt tycker jag. Har hon klippt sig?

Kramar, nu ska jag gå och äta frukost...

2010-06-22 @ 07:48:26
URL: http://lovajansson.blogg.se/
Postat av: din beccis

Paranteser rockar fett! Och vilka gulliga bilder. Speciellt den på Lova. Just den på henne var jättesöt tycker jag.



Haha, fick bara lust. Alltså du fattar om du tittar på Lovas kkoommeennttaarr oxå ;p !

Nej lollo har inte klippt mej. Sovit med flätor. :)

KRAMAR , nu ska jag gå och äta frukost...



hehe ;* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-24 @ 07:40:54
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0