kemiprov imorgon /:

Hejsan! Idag har det varit en ganska vanlig men rolig dag:)

första lektionen var engelska, jag och beccis redovisade om Miami.
Det gick ganska bra, vi kunde ju förstås ha pratat en aning högre som vanligt men:p

Sen hade vi håltimme, för vi hade ingen musik.
Så jag, Towe och Beccis satt i ett grupprum och flummade! Riktigt roligt hade vi:D

Sen lunch och efter det So.
Då fick vi lyssna på några av dom andra partiernas redovisningar, dom var bra, en del bättre och en del sämre;)

Sen var det idrott, först spelade vi (eller jag borde ju säga dom) fotboll.
Jag stod där, aktade mig för bollen och var allmänt i vägen som vanligt;)
Senare lekte vi pepparkakskull, det var jätteroligt fast ganska jobbigt för jag fick jaga väldigt mycket och alla är typ snabbare än mig.

Sist var det No, vi som ska göra provet imorgon fick sitta och plugga.

Efter skolan så satt jag ute i trädgården, pluggade och läste:)

Mer har inte hänt, nu ska jag plugga vidare.

Ha det bäst alla!♥  //yorkielover


Såhär blå har himlen varit större delen idag!♥


Regnbågar på golvet i mammas rum <3<3

Kommentarer
Postat av: becca

fina bilder :)) §§§§§§§§

2010-06-03 @ 20:41:21
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Niciga bilder fiskgurkan!

Feskekörka i mina böxer förresten =D

2010-06-03 @ 21:16:13
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Sitter här i regni.... Ja, jag sitter i allafall. Tur att du hade bild på blå himmel, det har jag inte sett på länge. Men solen kommer fram igen, i juli landar den på Kallax! Och då står fassan där som en staty igen. Ha det skönt Sanna! ISÄ.

2010-06-04 @ 11:30:31
Postat av: Tooottoo

Haha! Fiskgurkan! Fiskgurkan, kan inte sluta skratta åt det! Haha! Nu har jag tårar i ögonen, hahahahahahahaha!!!

Härligt med lite sol.

2010-06-14 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0