Klassens dag!=D

Heej! Nu är jag hemma igen efter en fantastiskt rolig dag!

När vi kom dit så fick vi paddla kanot, jag paddlade med Towe.

I början gick det inte överdrivet bra, jag svängde åt fel håll och bara satt och skrek för det var så himla läskigt, jag trodde hela tiden att vi skulle välta!:s
Fast det gjorde vi aldrig, och senare hade vi fått in snitsen liksom;)
Vi paddlade i exakt samma takt och så, och efter ett tag kunde jag slappna av lite.
Då upptäckte jag hur otroligt, fantastiskt och galet superroligt det var!!:D
Men en gång kom några killar i klassen och krockade med oss så vi typ fastnade i vassen hehe;)
Det hände flera gånger, plus att några andra skvätte ner oss totalt!

Men dom där småsakerna gjorde inget, för det var såå kul ändå, nåt jag verkligen vill göra om:)

Sen åt vi mat, och efter det var vi nere vid stranden och hade kul.

Senare gick jag, Towe och Becka och köpte glass, dom andra var ute och paddlade igen.

Ja, sen var vi där vid stranden och bryggan till 2 ungefär.

Då följde jag och Lina med Becca  hem.
Vi åkte till coop och köpte mjukglass, sen var vi hemma hos henne, typ satt vid datorn.
Och ja, nu är jag hemma igen.

Dagen har varit en toppendag en oförglömlig sista dag med våran underbara klass♥
Imorgon är det skolavslutning, det blir nog rätt sorgligt, kommer sakna några mycket...

Ha det bäst!♥  //yorkielover


Sötisar:)))


Haha, dom försökte få ner max i vattnet, gick inte som planerat!;)


Ja ni kanske förstår vad som hände, max knuffade ner allihop;D


Det är fint i Vilsta <3<3


Söta Liiina <3<3


Towe min gullunge:) <33

Kommentarer
Postat av: moa

Underbar dag, underbar klass!

Kommer sakna alla!



2010-06-10 @ 22:26:03
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! jag blev lite dyngsur, och det blev handduken med! Du har rätt Sanna, mitt hår har blivit lite långt! Opps, måste klippa det snart...

Hihi, ljuset träffar mig lite roligt på sista bilden. Ser likblek ut. Nog för att jag inte är så solbränd, men det där är att ta i! Haha!

Kommer att sakna er massor! Ha en toppensommar!

2010-06-14 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0