Många bilder blev det;)

Hej igen!  Efter lunch så satt jag på golvet på balkongen och väntade på att min "isflaska" skulle smälta.
Den gjorde det för typ 10 minuter sen så jag väntade ju i onödan;)

En timme senare hämtade jag Ninjo, sen kom Melanie och vi gick en sväng med Ninjo, sen tog vi massor med kort.
Alla blev inte så vackra så dom är onödiga att visa för er!

Ja, men roligt hade vi iallafall:)

Nu ska jag nog lyssna på musik och så.

Have a great time everybody!


//En fortfarande törstig Sanna (vattnet i flaskan försvann;))



Första bilden- Sötish! <3<3


Näärbild på en fin blomma:)


Hihi, är man söt så riskerar man att komma på bild många gånger om
på min blogg!;D


Haha, han försökte klättra upp i mitt knä precis när jag tog bilden!
Men det blev ju gulligt, visst? <3<3


<3<3<3<3


coola bilder blir när man sätter ihop flera! :)


Tyckte det här var rätt härligt, en öppning mitt i busken! :) <3<3<3


Sista bilden får bli på mitt odjur (han var olydig idag) som jag älskar
mer än jag borde. Jag kan inte vara tillräckligt sträng mot honom, vilket
ibland (ganska ofta) skulle behövas! Men men, han är bra gullig ibland.
Hejdååå!











Kommentarer
Postat av: din beccis

hejsan, sorry att det var ett tag sen.

Har inte hunnit med det, på några dagar.

Jag brukar titta lite snabbt i alla fall, men ska försöka kkoommeenntteerraa lite meeer !



Låter som du hadde en bra dag gumman :))

Bara såå söta bilder på ninjooo ! ;)

Ja, dom andra var oxå fiina .



Hare bäst,

älskar dej ! <33333333333333333333333333

2010-06-24 @ 07:32:11
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0