Min dag blev roligare!

Heej! Hela förmiddagen satt jag på balkongen och läste twilight (ovanligt va?;)).
Jag är så inne i boken att jag bara uppdaterar en snabbis, för att sen sjunka tillbaka in i äventyret igen!

Ja, som sagt, min dag blev roligare, gissa vad som hände?!

Jo, efter lunch så hämtade jag Ninjo och vi gick en sväng, men det var så varmt så vi gick hem till mig istället.
Så vi satt i min säng och gosade och jag messade med Lova:)

Så helt plötsligt ringer det på dörren.
jag trodde att det typ var husägaren eller så.
Men det var mer än dubbelt bättre, det var Loooova!!!♥♥♥

Hon var nämligen på promenad och kom förbi mig.

Jag skulle gå och titta på en ny bikini, så Lova fick följa med ner på stan.
På vägen stannade vi i en lekpark (typiskt oss;))

Senare skulle  hon gå tillbaka, men jag ska till henne imorgon och sen ska vi fira midsommar på Djurgården, Ninjo ska följa med också:D
Så det blir nog en underbar dag:)

Skriver imorgon igen, vet inte när men ha så bra alla och njut ordentligt av sommaren!

//Sanna


Suddig men rätt gullig bild! :))


Bästis, älskling, du är finast♥♥   Ååh vad jag längtar tills imorgon!
Bara twilightboken kan få mig på andra tankar nu;)!
Nu ska jag fortsätta läsa som sagt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0