Mycket promenad idag typ;)

Hallåå!  Idag duschade jag och så först.
sen åt jag frukost och läste lite.

Sen gick jag ner på stan, för vi skulle fika med franskagruppen.
Det var mysigt, jag beställde fransk tårta, den var såå god!:)

Sen gick jag tillbaka till skolan igen och då var det matteprov.
Jag tror att vi vi blir godkända, det känns så:)

Efter det var det lunch , pasta och vegetarisk gryta.

Sedan svenska, först så tränade jag och beex på våran redovisning i engelska.
Det går jättebra, men jag är supernervös redan nu!

När vi gjort det så gjorde vi inte så mycket, är typ klara med allt.

Sen hade vi idrott och sist no.

Sen så följde becca med mig hem, vi satt vid datorn och fixade med bilder och hade roooligt!:D

När hon skulle hem så skjutsade jag henne hela vägen, det gick lite vingligt men annars bra;)
Sen promenerade jag hem, det var skönt:)

Nu ska jag äta, sen träna kemi.

Ha det bäst alla!♥  //yorkielover


sööööööööötnos! älskar verkligen ditt hår! <3<3<3<3


Jag saknar och älskar dig Lööva min, jag menar det!! ♥♥






Kommentarer
Postat av: Becccca

älskar dejjj !! (L)(L)

saknar oxå lollo :/ vill träffa nu ! :*

pusseN ;* ♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-01 @ 20:33:11
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Hejsan!

Nu kommenterar jag som jag sa hehe.

Idag har jag gått på stan med Hanna, Jossan, Malin och Emelie. Jag köpte en liten väska, ett par örhängen, en t-shirt och en kalender. Fast kalendern var helt konstig så jag ska byta den imorgon!

När jag kom hem solade jag med olja hehe.

Jag saknar dig Becca.

Kramar

2010-06-02 @ 17:46:43
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: becca

älskar dej lööööva !! §§§§§§§

2010-06-03 @ 20:43:46
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Hihi, nu är det någon som vill bli sotis... Haha, bränn dig inte föör mycket bara B1. Det förstör din image att aldrig bli tomat!!! Visste inte att bananer kan sola utan att bli svarta, men, jaja...

Haha! Ses allesammans!

2010-06-14 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0