Natur (lig) dag idag;)

Heej!   fråga mig inte vad jag menade med denna rubrik, men typ att det har varit en vanlig (naturlig) dag, och jag har varit ute i naturen så gott som hela dagen!;D

Lite efter att jag skrev sist så lämnade jag hem sötnosen och gick hem för att äta lunch.

Sen var jag med Melanie tills typ 6.
Vi gjorde allt möjligt, tog naturbilder, pratade kelade med hennes söta katt mm:)

Bilderna är väldigt enkla och helt vanliga, men jag älskar att ta kort, så då får ni stå ut med dom på bloggen också;)

Ja, mer har inte hänt och jag kommer inte på nåt mer att skriva.

Imorgon ska jag vara med melanie igen, kanske gå ner på stan också, det vet man aldrig.

Snart ska jag se på "ugly betty" sen göra sånt som jag gör mest;D

Ha det braaa!

//Sanna


Regnbågar på gardin, tyckte det såg fint ut:)))






Hittade jag ingen finare bild än den här på mig själv idag? Usch!!








Hehe


Så, det får räcka för idag;)
Skriver imorn igen, hejdå! <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Åhhh, naturbilderna är jättefiina! Älskar dom!

2010-06-23 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0