Ninjo, melanie och regn;)

Hejsan alla! Ja sådär kan man sammanfatta min dag.

Vaknade som vanligt nån gång innan 8, åt frukost och så.

Sedan upptäckte jag att det regnade och var allmänt trist väder.
Så då bestämde jag mig för att vara lite lat tills det blev sol igen.

så jag tittade på filmen "click" som är jättebra:)

Ja, sen åt jag lunch och efter det så gick jag (i ösregnet) till Ninjo.
När jag kommit hem till honom och tittat ut genom fönstret så ångrade jag mig totalt till en början;)
För det regnade så mycket att jag inte skulle fått honom att gå en meter!

Så vi satt ett tag inne i värmen och gosade
.
Senare när det (till slut) slutade regna så ringde Melanie och hon följde med oss på en ganska kort promenad.

När vi lämnat Ninjo så gick vi hem till henne, läste och annat.

Nu ska jag äta kvällsmat, have a great time!:D

//Sanna


Bild från igår, men måste verkligen visa er den!
Söt som socker, men jag vet inte om socker är så "söt" Men jag vet att
duu är söööööötast älsklingsungen min♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: m

haha japp han va gullig ^^

2010-06-18 @ 19:57:47
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0