Nu kommer ett vanligt inlägg;)

Hallå! Igår blev vädret jättefint senare på eftermiddagen, så då satt jag ute i trädgården i flera timmar och bara njöt i värmen:D

Vad gjorde jag sen då? bra minne eller hur;)
Nej, men jag blir lite distraherad och minns inte nåt just nu typ.

anledningen är att jag sitter med en varm och supersöt hund i mitt knä nu!
Mysigare kan man inte ha det, han är såå gosig just nu min plutt!♥

Snart ska vi ut i det jättevarma sommarvädret igen, och njuta för fullt:D

Nej, nu börjar Ninjo bli lite otålig, han vill ut nu!
eller hur Ninjo?
Naww, jag fick en puss som svar;D

Nu ska jag vara mer social med min sötnos, som just nu förresten klättrar upp på min axel, sööööt!♥♥♥

Ha det underbart alla!

//Sanna och Ninjo


LOOOVE!!!♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Men Muppen då! ;) Föör söööt!!!

Jaa, superhärligt väder! Borde njuta av varje sekund...

2010-06-23 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0