Regnig start på sommarlovet!

Heej! Jag hann inte skriva igår, min kusin tog ju studenten så jag var hemma vid ca 9 på kvällen.
Och då var jag så trött så jag inte orkade.

Men det var iallafall en superbra dag, jag fick träffa mina söta sysslingar och morbrors kisse Amanda:)

Jag bara kortfattar i hela inlägget, för jag ska snart sova.

Men det var jättekul, Jessica (kusinen) var så glad hela tiden, det blev god mat mm.

Idag åkte jag och mamma till återvinningscentralen och slängde sopor.
Jag tycker faktiskt det är kul, att kasta glas och så;)

Sen när vi ändå hade bil så åkte vi till Taxinge, det var väldigt fint där.
Vi gick in i det så kallade "kakslottet" och köpte en jättebulle;)
Hade vi haft mer pengar hade jag nog köpt hälften hehe!

Sen åkte vi hem, Melanie kom till mig och vi gjorde lite saker.
Senare gick vi till henne, spelade dataspel, sjöng och så mm.

När jag skulle hem så spöregnade det verkligen, jag har knappt varit med om mer!
Då frågade melanies pappa om jag skulle ta ett paraply iallafall.
Jag ba, neej, det behövs inte!  Hmm..
När jag kommit ut så suckar jag  bara, ringer melanie och frågar om jag får låna ett paraply.
När jag kommit upp till dom igen och jag får paraplyet säger hennes pappa: "Hade jag rätt eller hade jag rätt" "haha, du har väldigt rätt" svarade jag!;)

Sen rusade jag hela vägen hem i ösregnet, mycket trevligt!

Sen åt jag pannkakor, godare än någonsin, jag måste varit väldigt hungrig för mamma brukar inte göra särskilt goda pannkakor tyvärr;)

Apropå spöregn så har det regnat mer eller mindre i 3 dagar nu, bra start på sommarlovet eller hur?:S
Det mest negativa med det är att jag inte kan gå ut med Ninjo, saknar honom och vet att han behöver mig!

Guud vad det (förutom vädret) är härligt, skönt och underbart med sommarlov alltså!:D

Som melanie kallade det, inte behöva tänka på 2 månader;)

Nej nu har jag inget särskilt att skriva, eller jag har nog det men jag kommer inte ihåg det;)
Men ha det underbart alla, älskar er♥

//Sanna


Taxinge, ett jättefint ställe utanför strängnäs <3<3


Som sagt :))


Det fanns också såna här söta krulliga saker där;D


En bild tagen genom bilrutan, därav suddigheten;)))


Uppskattar det där stället skarpt:D ♥♥


Min kusin är fyra från vänster:) <3


Sööta kelgrisen Amanda <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! Ja det är såå härligt med lov!!! Älskar det! Nu kan jag spela sims hela dagarna! ;)

Min kusin tog också studenten. Det var kul. Hon bytte dialekt! Haha! Jättekonstigt.

Fin, fina bilder! Ha det bäst! Och glömm inte att bli solbränd!!! :D

2010-06-14 @ 14:20:15
Postat av: Lova

Oj, värst vad bra det gick för dig att kortfatta inlägget ;)

Vad söt Amanda är förresten, hon passar att heta det!

2010-06-15 @ 14:26:45
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0