Rolig dag med Tottooooo:D

Heej! Idag vaknade jag vid 7, hehe jag är sämst på sovmorgon;)

Jag gjorde mig iordning och gick till Lundby för att träffa Towe.

Vi satt på kompisgungan och på bänkar och bara pratade och njöt i solen:)
Men sen började det blåsa föör mycket så vi frös och gick hem till henne.

Ja efter det satt vi vid datorn och spelade roliga spe
l.
Sen åt vi lunch, gick sen till coop och köpte ben & jerrys.

tillbaka till Totto igen, tittade på "trångt i kistan" de var jätterolig och vi hade mysigt.

Senare gick jag hem, nu ska jag äta igen;)

Ja det var min dag, kortfattat som vanligt för jag är lite lat.

Ha det underbart my friends=D

//Sanna

Kommentarer
Postat av: moa

åå jag saknar er båda ju :(

saknar alla, saknar klassen åååh :(

o nu blev jag lite avundsjuk på att ni köpte ben and jerrys ;) vilken smak tog ni? ÄR DEN / DE GOODA? :D måste veta om det är värt att prova ;).

Ha det bra hörru !

2010-06-15 @ 20:11:03
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Tack för en underbar dag! :D Nu sitter jag och äter upp resten av glassen! ;) (Cookie dough Moa)

Ha det bäst alla och njut av sommaren!

2010-06-16 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0