Rubrik fattas;)

Hejhej!  Idag hade vi en väldigt kort och lite onödig skoldag.

Jag kom till skolan vid samma tid som vanligt, för jag trodde att vi skulle ha B:språk.
Men det visade sig att det skulle vi inte, så jag kom liiiite för tidigt!
Men sen kom Becka så jag fick lite sällskap iallafall:)

På matten gjorde jag inte mkt, först typ matte "slingor" och sen betygssnack med Marianne. (G i både svenska och So, får inte mer för att jag pratar för lite..

Efter det åt vi (pannkaka)  Och sen gick jag till Ninjo, för första gången på typ en vecka.
Det hade varit roligare om inte han varit så trött, tjurig och ovillig att gå.
Men aja, det finns både för och nackdelar med hundar, det kan jag verkligen lova! Men Ninjo har mer fördelar så ja;)

Snart ska jag äta, imorgon är det cabaré och tömning av skåpet.

Ha det bäst alla!♥  //yorkielover




Jag älskar dig vad du än hittar på, min olydiga busunge och sötis!♥♥♥♥


Nån som kan gissa var jag och Ninjo var idag? :)

Kommentarer
Postat av: moa

Jag gissar på den där lilla skogen över björktorpsskolan, annars kronskogen ;)<3

2010-06-08 @ 17:55:52
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: moa igen

jag svarar på din kommentar här för jag har nite mobilen här just nu: Tack! Du e också sjukt duktig på ditt sätt, du kämpar på så himla bra. O det är något jag är sämst på lix, en motgång och jag börjar typ gråta 24/7. <33

2010-06-08 @ 18:04:21
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Du är antagligen i den lilla skogsdungen där du brukar vara...

Moa har rätt! Jag är likadan. :S Måste bli bättre på det. Du däremot klarar det galant och kämpar vidare. Bra gjort! Fortsätt så! :D

2010-06-14 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0