Skööön dag!

Hejhej!  Vädret har varit underbart idag, riktigt soligt och varmt!=D

Skoldagen var väldigt skön för vi hade typ ingen skola;)

Först var det hemkunskap, vi plockade och dammade i skåp.

Sen So, redovisning!  Gick sämst, har aldrig nånsin gått så dåligt förut, och heller inte varit så läskigt.
Jag trodde typ att jag skulle svimma, och inte hördes jag heller, plus att jag tappade bort mig, stannade upp, läste fel, jag helt enkelt gjorde fel på allt...

Efter det så var vi på studiebesök i stadshuset, det var lite roligt, vi fick lyssna när några fick prata och stå i talarstol, och låtsas vara typ partiledare och ha olika åsikter om olika saker.
Dom sa rätt roliga saker;)

Sen gick vi tillbaka till skolan för att hälsa på en kille som ska börja i vår klass i höst.

Efter det så slutade vi och jag hämtade Ninjo, för att ta honom till trädgården och bara sitta där, lat som jag är;)

Senare gick jag till Melanie, vi gjorde allt möjligt, hade jättekul:)

Nu ska jag sitta här ett tag till, ha det bäst alla♥  //yorkielover


Mitt allt, min obeskrivliga bästavän  for ever and ever!  lavio sweetheart♥♥


äälskar verkligen den här bilden!♥
Alltså seriöst, finns det nåt sötare?
Nej, jag vet!  Du är vackrast beccis♥♥♥♥


Sötnosen min idag♥♥♥




Kommentarer
Postat av: becca

Du betyder så mycket för mej !!!!!

ÄLSKAR DEJ !!!!!!!!!!!! pusssssss §§§§§§§§§§§§§§

2010-06-03 @ 20:42:49
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Hihi, ni är så söta!

Gissa vem som är nervös inför provet på fre? tror att jag ska döö...

Det var jättekul stadshuset. Trodde inye att det var så stort...

2010-06-14 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0