Sommarlooov!=D

Heej! Nu är jag hemma efter en fin, rolig men väldigt sorglig avslutning!

Först samlades vi i klassrummet, jag bara satt och tittade på alla tjejer, alla var så himla vackra, jättesöta verkligen!♥

Sen gick vi ner till aulan, fick lyssna på musikklasserna och rektorn m.m.

Sen gick vi upp till klassrummet igen, vi fick glass och våra betyg.
Jag fick godkänt i alla ämnen, kanske inte så bra men det är okej.
Jag fick ju inte Ig iallafall, så kan man ju tänka:)

Ja, sen slutade vi, kramades och så, åh vad jag kommer sakna några, verkligen jättemycket!!

förresten, det ösregnar, på avslutningsdagen av alla dagar, liksom synd ju...
Men jag var så glad på vägen hem att jag inte märkte av det alls;DD

Jag bloggar ikväll igen, då kanske jag lägger in en bild på mig:)

Ha ett underbart lov mina kära vänner!♥
Men fortsätt gärna kommentera bloggen, jag bloggar troligtvis ungefär varje dag, även från Happis:D

Kramar// Sanna♥


Ps, ni märkte nog att jag inte avslutade på samma sätt som vanligt, jag testar på nåt nytt;)

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Regn betyder tur, så jag står ut med vädret. I alla fall ett tag...

Ja, skolavslutningen var sorglig. Känns trist att alla inte går kvar i samma klass nästa år, men ni får ha det toppen ändå! :D

Du har rätt Nanna - utan att låta bi - alla var jättefina på skolavslutningen. :D

Tänk positivt med betygen, nästa år blir de säkert högre. Så tänker jag. :S Jämför dig inte med någon annan utan bara med dig själv. Då var det toppen betyg! Är såå glad för din skull!

Hade allihoppa och ha det fantastiskt på Happis!

2010-06-14 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0