Soool idag!=D

Hej! Igår ändrades vädret från soligt till ösregn:S

Så jag kunde inte gå ut med Ninjo, inte vara med Melanie heller.

Så jag satt inne nästan hela dagen, på förmiddagen satt jag vid datorn och läste (inte samtidigt)
På eftermiddagen satt jag bara i min säng och tänkte och lyssnade på musik.

Men på kvällen bestämde jag mig för att man kan ju inte vara inne och lata sig en hel dag heller!
Så även om det regnade så tog jag en långpromenad i skogen, ca en timme.
Det var faktiskt riktigt skönt och piggare blev jag också:)

Idag vaknade jag innan halv 8 (jag börjar likna mig själv igen)

Jag tittade på lite filmer och sen gick jag på en ganska lång promenad med min sötis.
Det var och är ett perfekt promenadväder och jättemånga var ute med sina hundar.
Vi träffade säkert över 10 st urgulliga vovvar, det var jätteroligt!!:D

Sen gick jag hem och lagade lunch, snart tänker jag gå ut i solskenet igen, måste bara städa rummet först.

Ha så bra!

// en mycket glaaad Sanna!♥


P.S, jag är främst så himla glad för att min älskling, bästavän Lova kommer på Torsdag, vi som inte skulle träffas förrän i Augusti och nu ska vi fira midsommar ihop!
Åh, jag längtar så, det finns ingen gräns för min glädje nu!:D

Och så anledning 2: Att jag väldigt snart, om ca 2 veckor befinner mig på min älsklingsplats, Haparanda!:D


Hehe, jag gillar att "göra om" bilder, den här blev rätt härlig:)))
Nu kommer bilder på mig själv. Ni får ursäkta mig, jag brukar inte
vara så egoistisk och ha massa bilder på mig själv men nu har jag inga
andra på lager så ni får stå ut...


Hehe ;))


Hehe, jag hade lite tråkigt igår så då höll jag på med sånt här;)


= True!♥♥♥♥♥♥♥♥


Bild tagen för 1 minut sen, på balkongen;)
Nej nu räcker det;)

Men jag vill ju blogga mer, hmm, vaad ska jag skriva?

Jag vet, kommentera vad ni tycker om mig, så skriver jag vad jag tycker om er :)
fattar ni?;)
Var ärliga, det kommer jag vara!

Puss och kram alla♥♥








Kommentarer
Postat av: m

Haha bilderna var ju jättesnygga, jag brukade oxå göra så hela tiden förut ;).

Sämst väder också! Man blir ju bara depp, men idag vare ju asbra väder!!



Jag tkr du är en jättesnäll tjej, du säger så mkt snälla saker som man blir så glad av. O sen att du visar att du vågar lita på mej o sånt, det tkr jag e gulligt! I skolan så är vi, ja, vad ska man kalla det..? ja men vi är inte så mkt o så, det är ju lite synd för du verkar vara en asbra vän också. Vilket jag vet litegrann genom mess, blogg o sånt. Din blogg visar ju ganska mkt hur och vem du är oxå, det är därför det är så roligt att läsa den. och det är oxå df jag går in ca 3 ggr per dag för att kolla om du skrivit ett nytt inlägg haha ;). Men att du alltid är så glad också, är en jättebra sak. Ha det braaaa :D

2010-06-21 @ 17:49:33
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Åhh, nu blir jag rörd... Läste ditt nya inlägg innan, och har inte hunnit samla mig...



Du är en fantastisk tjej, och den bästa djurälskaren jag känner! Ingen bryr sig så mycket som du gör! Är glad att ditt rätta jag äntligen börjar komma fram. Det gör dig bara ännu mer underbar! Önskar och hoppas att du en dag vågar visa mer av dig själv även i skolan och på lektionerna, inte bara för din skull utan för allas. Det är synd och skam att de inte får se denna fantastiska person, även fast du råkar står mitt framför näsan på dem... De anar inte vad de missar!

Lav juu!!!!

2010-06-21 @ 20:03:42
Postat av: Lova

Halloj. Skönt att ni fick sol. Så lustigt, vi brukar alltid ha samma väder men nu helt plötsligt har ni fult och vi fint. Hoppas cet byter tills nä jag kommer idag.

Kramar.

ps. gullig Ninjo du har där

2010-06-22 @ 07:45:47
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0