Towe och jag idag med♥♥

Hej!  Lite senare efter att jag skrivit senast så tog jag min cykel, hämtade Ninjo (han satt i cykelkorgen)
och mötte Towe.

Vi gick hem till mig och åt lunch.
Ninjo fick lite gurka och morot;)

Efter lunch tog vi oss till hundbadet i vilsta  (Ninjo i min cykelkorg, Totto gick)
Vi hade jättemysigt där, towe gjorde en krans av blommor till Ninjo, han blev såå söt i den!
Vi var där ett par timmar kanske, vi gick ut i vattnet, enligt mig och Ninjo iskallt, enligt Towe skönt;)
Ja, vi bara satt där och hade skönt.

Senare lämnade vi hem Ninjo, gick hem till mig och spelade ännu fler roliga spel på datorn;)

Nu har Towe gått hem, imorgon ska jag vara med Melanie, kan nog bli kul.

Ha det så bra mina vänner♥

//Sanna


P:S Bilderna på Ninjo och tottooo från igår går inte att överföra till datorn tyvärr:/


Bild från Vilsta hundbad <3<3


Söööötaste ever!!!♥♥♥♥♥
Som jag sa, jag är helt förälskad i "nya" Ninjo! <3<3<3


För gullig för sitt eget bästa!
Visst blev han somrig och söt i kransen?:D


stoooora ögon och öron;)
Påminner lite om en chihuahua, plus en gris, plus Stitch hahaha!;DDDDD



Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Grischihuahuan Stitch, haha! För mig är han alltid en Mupp!

Tack för idag! Det har varit jättekul!!! Och det var inte såå kallt i vattnet...

Se ya later! ;)



(Muppen ska aldrig få min morot igen, den är min, min, MIN!!!!)

2010-06-17 @ 21:58:53
Postat av: moa

hahah vad söt han blev!!

Haha han påminner faktiskt om stitch :D

Verkar vart en rolig dag :)

2010-06-18 @ 09:19:43
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0