Twilight!!!

Heej! Jag bara bloggar en snabbis för jag är mer twilightnörd nu än innan jag såg eclipse!
Så jag är lite "upptagen" för jag kollar massa hemsidor, videoklipp, bilder mm.
Plus att jag ju läser tredje boken;D

Men filmen, den var så otroligt superbra så jag kan inte beskriva det här!
Den var allt, sorglig, romantiskt, spännande och faktiskt enligt mig lite läskig också.
Men den var ärligt talat den bästa filmen jag sett hittills, kan inte sluta tänka på den, guud vad underbar den var!!:D

Det var väldigt mysigt att titta på den på natten, jag somnade inte fast jag var hur trött som helst.
Men den var alldeles för spännande för att man skulle kunnat missa en sekund, ååh vad jag längtar tills den kommer ut på dvd!:)

Rolig var den också, mitt i allt allvar så var det mycket humor i den också, jag och Lisa skrattade typ ihjäl oss större delen av filmen!;)

Efter filmen sov jag ju hos Lisa, men för ett par timmar sen så var jag tvungen att cykla hem, för jag är ju kattvakt.

Men det var en fantastisk kväll/natt iallafall:)

Nej, nu måste jag ner till Zambo, tror att jag bloggar mer idag, om jag inte läser hela dagen hehe;)

Men ni får ha det great♥

//Twilightälskaren Sanna

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag vet filmen hade verkligen allt precis som du sa! Spänning, skräck, romantik, humor! Och så var det snygga och skickliga skådespelarna.

Men en pyttegreh: Bella frös typ ihjäl på natten i tältet men dagen efter kunde hon gå ut i skjorta utan att röra en min.

När vi åkte hem, Towe bara: "Åh, nu vill man ju se Breaking Dawn på en gång!".

Och jag bara: "Nej, amn vill se Eclipse igen!!!"

Kram

2010-06-30 @ 21:42:12
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Oj va mycket jag hade att läsa. Det var så länge sen jag var här sist. Det var kul att läsa vad du har haft för dig. Du har haft kul ser det ut som. Hoppas det blir lika kul här uppe i lappmarken nästa vecka. På söndag ses vi på Kallax! Ser du en man med bar och brun överkropp, det är fassan. Ha det bra Nanna, snart är du hos mig. ISÄ.

2010-07-01 @ 11:43:20
Postat av: Lisaaaaa ;) <3

Sanna, det var faktiskt jag som garva mest!

jag kunde inte låta bli att göra det! jag har ju läst boken så jag visste ju vad som skulle hända men jag kunde inte sluta skratta!!!

Annas kompis började ju grina när Edward friade! det var min favorit del!

Du garvade ju mest åt att jag garva åt filmen xD

Jag ska fan ladda ner eclipse så fort det går, det säger anna att jag ska göra också ;)

puss & kram

Din Lisa <33

2010-07-10 @ 11:27:44
URL: http://lisaaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0