Utan dina andetag

Heej! Jag sitter och lyssnar på låten i rubriken. Mycket fin låt:)

Nu har älskling Lova åkt till Towe så jag sitter här ensam och längtar.
Vi vaknade i morse ca 8, senare gick vi ut en stund.

Sen kom Towes pappa och hämtade henne, hoppas att dom får riktigt roligt totto och lollo, det är dom värda!:D
Imorgon träffar jag dom igen, vi ska ju se på eclipse, 23,59!
Längar såå, läster den boken nu och jag tror filmen blir väldigt bra!:)

Idag ska jag gå på stan, gå ut med Ninjo och läsaläsa och läsa lite till!;D

Ni får ha det underbart alla, älskar er♥

//Sanna


Såå söt och fin! Du är underbar Löööva. Kommer sakna dig mycket!
Vi har haft riktigt roligt som vanligt, älskar dig mest♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


LOVE


<3<3<3<3

Nu ska jag ut i solen, hörs ikväll tror jag, hejdå:)


Kommentarer
Postat av: lina

Hej sanna , har byt namn på min blogg :)

lllinaandersson.bloggplatsen.se <3

2010-06-28 @ 21:42:25
URL: http://lllinaandersson.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

jaså det var så låten heter haha. Ja den är fin!

Har jag verkligen så små höfter som det ser ut på bilden förresten?

Älskar dig!

2010-07-02 @ 17:18:54
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0