Vatten, vatten vatten!

Ja det är något jag verkligen behöver nu!

Jag var först ute i trädgården ca en halvtimme och sedan ute med melanie ungefär lika länge.
Det är så himla varmt, jag tappar energi totalt!

Det är klart att det är riktigt skönt också, särskilt när man som jag har ställt en flaska vatten i frysen.
Nu håller den på att tina på balkongen;)

Efter lunch ska jag ut med Ninjo, (förhoppningsvis utan melanie) och sen vara med melanie.
Då sitter vi antagligen inne och spelar typ data, eller tvspel, för den människan ser inget nöja med värme och sol, vilket jag seriöst inte förstår;)

Aja nu ska jag laga lunch och "dricka" is, kram på er♥

// en vääldigt törstig Sanna!

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! Drick ordentligt nu! Det är inte så kul med solsting, tro mig... Men se upp för att fastna med tungan när du dricker, det är inte heller så kul...

Jaa.. håller tummarna att du och Muppen får en härlig promenad för er själva! :D

Konstigt att hon inte vill gå ut...

2010-06-23 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0