15 år!:)

Hallå! Så har man blivit 15 också, jösses vad fort tiden går alltså! Men det är förstås som vanligt jättekul att fylla år;)
Det var ovanligt kul i skolan, det är verkligen en superdag idag! Tack mina älskade vänner för era gratulationer och kramar, jag är bara så himla glad och tacksam! Älskar er♥ I skolan hade vi först engelska, vi tittade på en film, med väldigt dålig bild och inte fattade jag något av den heller. Sen hade vi musik och spelade gitarr. det är faktiskt jättekul:) Sen lunch, korv och potatismos, rätt så gott. Efter det hade vi So och vi jobbade med "varmast och kallast"
Sen var det dags för skridskoåkning, det var jättekul, men sen blev det iskallt för en del av oss typ rullade oss i snön och  klev runt i djupa snöhögar haha;) Sista lektionen var No och vi har sexualkunskap. Det är faktiskt intressantare än jag trodde. Sedan jag kommit hem har jag gjort franska, suttit här och väntat på att mamma ska komma hem, så jag får öppna resten av presenterna:D Det var kul i kyrkan igår som vanligt:) Innan vi åkte dit så var jag och Lisa N hemma hos Becka. Becka plattade håret och Lisa kollade på bilder, så vi var inte i kyrkan förrän halv 8 ;) Vi målade naglarna i kyrkan, jag har lila nagellack, sen gick vi hemåt. Den här gången kom jag hem lite över 9 och inte senare som tur var!  I morse väckte mamma mig, konstigt tycker jag, för jag brukar vakna jättetidigt när jag fyller år. Jag fick en jacka, skor och cd:skivor  Jättebra grejer tycker jag:) Åh, vad jag längtar tills imorgon, det kommer förhoppningsvis bli superkul med kompisarna <33    Jag tror jag skriver mer idag, ha det bäst tills vi hörs igen//yorkielover


Nu kommer några bilder på mig, men man får väl vara lite egoistisk
när man fyller, tycker jag plus att jag inte har andra bilder som är nya!


Hos Lova <33


När jag nyss klippt mig:)


På mysiga stället Mälarvik <33    Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: lina

GRATTIS SANNA! <3

Hoppas du har en bra födelsedag.

Men du kommer inte till skolan men mamma säger att jag får komma till dej endå_:D <3

2010-03-04 @ 19:16:43
URL: http://Pinkwater.bloggplatsen.se
Postat av: lina

Såklart om jag får komma ? <3

2010-03-04 @ 19:24:40
URL: http://Pinkwater.bloggplatsen.se
Postat av: b

åh jag saknar märlarvik as mycke! :(

och föresten.... G R A T T I S :D

2010-03-04 @ 20:25:28
URL: http://beckahultmar.devote.se
Postat av: Tooottoo

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är såå kul på musiken! Tur att vi har det på torsdag, (vi skulle ju till eskil, men det blir på fredag)längtar verkligen! Kul med rosa naglar. =D

Alice i underlandet var också kul!

Flinade när jag såg att du hade skrivit om "badet" i snön. Inte konstigt att du blev sjuk...

//ha det bäst...

2010-03-09 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0