Äntligen kommer svaren!

Totto får äran att få svar på sina frågor först, för hon har flest frågor!;)

* Vad händer i din Deckare? (mord,kidnappning mm.)  Mord, men mer vet jag inte;)

* Har du tappat alla dina mjölktänder?  Yes.

* Kan du säga/skriva något på tyska? I sån fall vad?  Ich Libe Dich:)

* Vem ska vinna melodifisen? (haha)  Har många favoriter, tex Anna och Erik:)

* Hur många gånger har du röstat på Molly? Kanske 20 ggr;)

* Saknar du skolan nu när du är sjuk, eller är det skönt att vara hemma? Motivera ditt svar.  Det är både och.

Mysigt att vara hemma och läsa och så, men jag saknar kompisarna väldigt mycket!

* Köttfärslimpa, eller kyklingpaj (försök svara trots vissa svårigheter) Kycklingpaj kanske, jag älskar pajer;)

* Vad är/var din favoritleksak? Gosedjur och studsbollar;)

* Viken Ben & Jerrys är godast? Vet inte, alla jag smakat har vart lika goda:)

* Viken fråga var knäppast? (av allas) Ingen aning.

* Vilken fråga var svårast? (av allas) Have no idea;)

* Vem lyckades skriva flest frågor?  Haha, du förstås!

* Marsipan eller turkisk peppar?  MARSIPAN!

* Viken nöt tycker du är godast? cashewnötter:)

* Bästa godiset?  Oj gud, har så många favoriter,tex choklad, Rollo, haribo godisar, polkagris, klubba...

* Vem skulle du helst vilja bo med?  Min pappa:)

* Blod är fördelat i tre olika grubber, vilka? (en av dom hjälper imunförsvaret)  A, B O

* Kommer du köpa ett eget djur när du flyttar hemifrån? Vilket?   japp, Hund!

* Om jag råkar äta godis vad skulle du göra då? 
1. Skratta
2. Tycka synd om mig
3. Tycka att jag var klantig
4. Tycka synd om mig, men skratta inombords.
5. eget allternativ.
(för er som inte vet; jag har godislöfte)   4;)

* Lussekatter, eller knäck.  Lussekatter:)


* Vackraste blomman?  Viol, eller ros, eller tulpan..

* Nyponsoppa, eller blåbärssoppa?  Nypon.

* Leva i vattnet, eller i djungeln.  In the djungle of course!

* Kallt, eller varmt?  Varmt:)

* Hur skulle du helst vilja dö
1. Av värmeslag/grillad
2. Av kyla
3. Av att hoppa Bungy jump   3, men uch vad hemskt!

* Är du glad nu när mina frågor är slut?  Nej tvärtom, jag älskade dom!

Nu Lollos frågor:

gul eller orange?  Orange.

ingen dator eller ingen mobil? Ingen mobil.

Bo i Ryssland eller Tyskland? Ryssland, tror jag.

Är Towe fin i lugg?  Aa, jättefin och sööt!

Vems frågor är roligast att svara på?  Tottos:)

Vilken är den bästa bok du läst?  Harry potter 3:)

Får jag gå och duscha nu? Haha, självklart älskling♥

Sist pappas:
1. Drömresa;Två varv runt jorden eller 200 meter på Västra Esplanaden?   200 meter på din gata förstås:)

2. Medelhavet eller Nätsjön?   Medelhavet!

3. Skuleberget eller Stora backen?  Skuleberget;)

4. Seskarö eller Tunisien?   Seskarö!

5. Bästa sommar/vinterminnet från Happis?  Har såå många och alla är fantastiska, så jag vet inte!

6. Roligaste skolan du gått på?  Lundby:)


7. Bästa stället du har bott på?  Lillstugan:)

8. Allra roligaste händelsen i ditt långa liv?  Omöjligt att svara på, dom går inte ens att räkna! Älskar mitt liv;)

9. Allra sorgligaste händelsen då?  När min bästis Hobbe dog...

Taack alla för frågorna mina älskade♥
Nu ska jag äta, sen titta på melodifestivalen:)
Skriver mer om det och annat imorgon:)

Älskar er, ha det bäst♥//yorkielover


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Oj, förstod inte hur många frågor jag skrivit! hahadin stackare! men du varade väl på dom i allafall, trots att vissa saker inte var exakt som jag tänkt mig...

2010-03-16 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0