bara en praodag kvar!

Heej! Jag har haft ännu en underbar dag med sötisarna på snickarvägen!

Dagen har varit likartad som igår, men en skillnad var att efter vi varit ute och lekt på förmiddagen så var det påskfirande. Alla avdelningar satt i ett stort lekrum och sjöng påsksånger, riktigt mysigt faktiskt plus att jag jag fick sitta bredvid min lilla älskling Nellie:)

Emellan sångerna kom det in massa personal utklädda till tex häxor och höna, riktigt kul faktiskt!;)

Becca träffade jag inte idag, men jag såg henne flera gånger springa runt med " sina" barn utomhus;)

Jag slutade 3 idag med, solen sken och det var allmänt fint väder så jag promenerade hem;)

Sen var det orkester som vanligt, gick halvbra, men var rätt kul.

Annars har jag bara pluggat och lyssnat på musik:)

Skriver mer imorgon, ha det bäst♥//yorkielover


En fantastisk tidning om man gillar twilight, som jag!:)


Jag just nu:)


Söta 3åringen Julia!♥


I (eye) see you! haha;)


Gulligaste Nellie!♥♥


SOOOL äntligen! <33


Översättning: Jag älskar dig!♥


Jag i Ranua, en djurpark jag längtar tillbaka till:)♥
Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Va söta de är, dina barn. Det är deras reservfröken också. Vi hörs.

2010-03-31 @ 10:39:06
Postat av: Lova

Wooopsi, Sanna. Vissste ud att man inte får lägga ut bilder på bloggar på barn om inte föräldrarna tillåtiti det haha. Fast å andra sidan har du ju lösenord.

Den där ridningen måstge jag få!!! Jag är beroende sen jag läse ut den fjärde boken. Titta på youtube och sök på Breaking Dawn eller Renesmee Cullen. Renesmee är bedårande!

2010-04-01 @ 18:36:38
Postat av: duvetvem :*

jag skulle precis säga samma sak som lova .

jag fick inte äns ta kort på barnen .

jag vet att du inte får lägga ut dom ! inte för att vara dum eller någonting sånt men asså , såru vet .

♥♥♥

2010-04-04 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0