Bara saker att se fram emot from nu:)

Tjabba! Som jag sa så har jag inget att skriva idag, det har varit en vanlig skodag. Fick tillbaka mitt fysikprov, omprov igen:( Efter skolan var det orkester, gick ganska bra, men var annars rätt så långtråkigt! Det jag ser fram emot är: imorgon, för det är en lygn och bra skoldag, sedan ska jag till Plutteen en stund och sen är det kyrka som alltid är kul:) Dagen efter det vet ni vad som händer;) Och på Fredag blir det en sorts sova över "party" och du Lova, du får verkligen krya på dig, tycker så synd om dig! Förstår inte hur du orkar, du verkar ha jättejobbigt!:(
Nyss åt jag middag, och senare blir det tydligen kladdkaka, mums! Sedan ska jag träna inför franskaprovet och sånt, men jag skriver mer imorgon, ha det bäst sötisar♥//yorkielover

P.S eftersom jag glömde mobilladdaren hos Lollo, så får jag ha min gamla nu. den duger också men jag har inga bilder att ladda in:( Men jag överlever, Lova ska skicka den:)

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Jättetråkigt det där med fysikprovet. Synd att du inte sa något innan, hade kunnat gjort dig på lite bättre humör.

. .

O

Lygn! bra uttryck det ska jag komma ihåg...

kan du påminna mig igen? Minns faktiskt inte vad som händer på tor...

Mums för kladdkaka, vad har jag sagt om att fresta mig!!!

Mobilladdaren får sig ett riktigt äventyr...

Krya Lova! skrev en kommentar angående förkylningen på förra inlägget, kolla gärna på det. tycker verkligen synd om dig. Hoppas att du inte plågar dig själv längre utan stannar hemma.

//Ha det bäst!

2010-03-02 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0