Devoirs!

hallå!  Hinner inte skriva idag, har några läxor och sånt att ta hand om.
Svenska, matte, bild, Engelska, Franska, biologi, fysik är läxorna som står på shemat just nu.

Fullt upp alltså!

Dagen har varit vanlig och rolig, gick rätt bra att spela cello idag:)

Nu ska jag äta pasta och vegsås, samma som till lunch men vi har biptest imorgon
och då är pasta bra.

Åh vad jag är nervös för
det där konditionstestet, tänk om jag försämrats, jag menar jag har juinte gått ut med Ninjo så mycket, och inte sprungit så mycket!

Aja, vi får se hur det går, ska göra mitt bästa som vanligt.

Imorgon ska vi hälsa på i rekarnegymnasiet, blir nog kul.

Nej, nu måste jag fortsätta med läxorna, hörs imorgon:)

Love you♥//yorkielover


Näärbild på sönosen;)


Vilken gammal och mörk bild!   Förresten, apropå mörk så hade jag på mig
maskara i skolan idag för första gången, det är ju sensationellt! ;)


Ska snön aldrig försvinna eller?
Jaja, Ninjo har i alla fall kul:)


"Och gäddan jag fångade var så häär stor!"  Haha;)


Jag och mina högt älskade kusiner Nessa och Lucas;)♥♥♥♥
Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve Nanna!

Har läst igenom dina blogg igen,och kollat på alla bilder.En sak tänkte jag på,det där med maskaran är nog inte så bra för hela ansiktet försvinner då,nog är jag gammal men så dåligt ser jag inte.De kommer inte att se dig när du går till skolan,det blir skolk! Hälsningar: ISÄ.

2010-03-23 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0