Efter ett roligt party!

Hejhej! Mitt party blev väldigt lyckat, vi hade jättekul, ibland mer och ibland mindre men det var hur som helst roligt att få umgås med mina vänner:) Det ända som var tråkigt var att inte Lollo var här, det hade nog blivit ännu roligare då!  Igår när alla hade kommit satt vi först och pratade lite. Sedan var det middagsdags, det blev tacos, mumsigt!
Sen skulle vi sett på let´s dance, men vi ångrade oss och spelade "girls" istället. Men det var också roligt:) Senare blev det fika, tårta och kaka, och då sjöng dom för mig. Det var roligt för dom stod på stolarna och sjöng haha;)
När vi fikat klart (och var jättemätta) så hade mamma ställt fram snacks åt oss i mitt rum. Gud jag fattar inte ens att jag orkade äta allt jag gjorde! Medan vi mumsade på det så lekte vi sanning eller konka, jag älskar faktiskt den leken;) Det höll vi på med ett bra tag,men senare (typ 12) så ville Totto och Iza sova, och även min mamma så vi började göra oss iordning för sängen. Sen låg vi och pratade ett tag och  Nej, jag orkar inte skriva allt vi gjorde;)
I alla fall så somnade jag typ 3 och vaknade vid 8, konstigt nog ganska pigg! Dom andra vaknade i tur och ordning, vi åt frukost och sen så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så jag bestämde mig för att hämta Ninjo. Det var roligt och väldigt mysigt att ha honom här, han uppskattade det, och alla älskade honom!
Senare skulle nästan alla hem, men Josse stannade och åt hos mig och sen tittade vi lite på film. Det var rätt så kul:)
Nu ska jag sitta här och tex titta på let`s dance hemsida och annat kul:)
Senare ikväll är det ju sista chansen på melodifestivalen, blir nog kul. Förresten så klarade sig söta Molly otroligt nog ännu en gång, jippie!:D
ha det bäst alla, älskar er♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

Vad roligt att festen blev lyckad, höll tummarna för det! Jag önskar också att jag kunde varit med (så klart). Hoppas din mamma fick i alla fall lite nattssömn och att ni orkar gå till skolan imorgon. Då ska jag till Romme, jippie. Jag ska åka, för jag ORKAR. Jag måste göra det, har ju sett fram emot det så länge. Ohhhh vad jag längtar. Är för övrigt helt inne i min bok. Breaking dawn. Den ska vara utläst och recenserad til påsk, men jag kommer nog att ha läst ut den inom en timme från och med nu haha.

Men du, var är alla roliga bilder jag förväntar mig från festen. Jag vill ju se alla, hur de ser ut nu. Så massa bilder tack!

Nej, nu tror jag att jag fick nageltrång. Helvete.



kram

2010-03-07 @ 10:03:49
Postat av: Tooottoo

Haha! Nageltrång! Stackare.

Tack igen för den roliga festen! Säger ännu en gång att det var synd att jag var så trött. (brukar inte vara så farligt) Men hade suttit uppe och pluggat hela eftermiddagen och hela kvällen dagen innan. Blev klar först halv elva. Det låter inte så sent kanske, men det var sent för mig och det gjorde mig såå slut på fredagen. Det var jättesynd!

2010-03-09 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0