Fredagsmys som vanligt:)

Hejsan! Idag har det varit en bra dag:)  De 2 första lektionerna gick bort, för vi var och hälsade på i eskilskolan. Det var roligt och ganska intressant, verkar absolut vara en bra skola.
När vi kom tillbaka hade vi lunch, vi skulle igentligen haft B:språk då, men vi hade ingen. Sedan hade vi matte, annars avskyr jag verkligen det, och särskilt när jag måste gå upp till tanten. Men idag var det faktiskt rätt så kul och kändes mycket lättare än det brukar, så tummen upp på den lektionen alltså:D
Sista lektionen var hälsa, och vi körde "så ska det låta"  Det var jättekul!
När jag kom hem så gick jag till Ninjo, tog en skön och behövlig promenad. Det var kul och han hade roligt:)
Sen satt jag en stund och pratade med Anci, sedan gick jag och köpte godis. Snart ska jag äta varma mackor, gott:)
Sen blir det ju Let´s dance som vanligt, jättekul:)  Jag ska rösta på Molly massor, Willy får inte komma vidare!
Svaren lägger jag upp senare ikväll eller imorgon:)
Ha en underbar kväll alla sötisar♥♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! Någonting säger mig att Willy kommer gå långt... men du har rätt, snart borde det vara nog,. Borde han inte ha dansat sin sista vals snart?

Ja, ja, ha det bäst! ses i skolan!

2010-03-16 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0