Huungrig!

Tjabba! Idag har det varit en lugn och ganska rolig dag. Vi hade bara 3 lektioner: So-prov, matte och bild. Så vi fick sluta typ halv 12, det gillar jag;) På hemvägen fick jag pulsa genom snöhögar i snöstorm, att det här vädret aldrig ska ta slut!! jaja, vad ska man göra, det är bara att göra det bästa av situationen:) När jag kom hem så gjorde jag lunch till mig mig själv, för mamma var på jobbet som vanligt. Det blev ärtsoppa, lite kall men ändå god. Sen har jag gjort läxor, lyssnat på musik och suttit vid datan länge än vanligt, jag fastnade liksom;) Just det, jag hade ju cello också, det gick som det brukar, dåligt men jag tränar ju inte så jag får faktiskt skylla mig själv;) Som sagt så är jag väldigt hungrig just nu,för senast jag åt var typ kvart i 12 och det är ju rätt längesedan! Det blir lasagne till middag, supergott:D Men den är klar om 45 min. så jag får vara hungrig ett tag till. Men det är lugnt för jag har, tänkt att kolla runt på en massa bloggar nu:) Imorgon blir det nog en vanlig dag, inte så mycket att skriva om. Men ni får ha det bäst alla, jag skriver nog lite imorgon i alla fall//yorkielover

P.S Jag längtar till Torsdag, undrar varför...;)  dubbel P:S  Krya på dig Lova! miss you♥


sötaste galningen Lollo:) jag gillar denna bild;)


jag måste fråga: passar jag i sån här boll på huvudet?


Sötaste kissen:) Lilla gubben, var är du om dagarna, ser dig aldrig..
Önskar att det var sommar för då kan vi umgås desto mer lilla gosegubben♥


Och du min lilla älskling, vi ses ju bara på sommaren och ibland vintern.
Saknar att få gosa med dig varje dag.. Vi får hoppas att vi ses kommande sommar:)
Om du lever då lilla söta 19-åring, men det tror jag för piggare "gubbe" får man
leta efter!  Älskar er alla, både två och fyrfotingar♥♥  Heejdåå!



Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej min tjej! Jag har läst era blogg och ni har nog haft jätteroligt. Bilderna var ju nästan lika tokiga som på den där eremiten från Simo. Det enda jag inte riktigt förstod var snacket om torsdagen,längtar du efter ärtsoppa och pannkaka eller vad är det frågan om? Ha det bra Sanna!

2010-03-02 @ 14:50:42
Postat av: rebeccaa

Nu har jag kolla på alla dína inlägg och jag orkar inte komentera alla men hoppas NI har haft kul ! :(

Snygga bilder , herrå !

2010-03-02 @ 16:56:21
Postat av: Lova

Du e bra söt du!

Gillar också den där första bilden, har den som bakgrundsbild på mobilen hihi. Skönt för dig att bara gå halvdag I guess? Det hade jag önskat till mig själv också. Tack för ditt "krya på dig". det värmde. Men jag vet inte om det hjälpte. Idag badade jag i en timme (:O!). Låg hopkurad till en boll i badkaret och skakade tänder. När jag gick upp blev jag så yr at jag fick lägga mig på badrumsgolvet, men då frös jag så mycket att jag var tvungen att hoppa lite sen, trots att det dunkade som in i helsike i huvudet. Kunde inte stå på benen och ta bort mascaran sen så jag har fortfarande utsmetad mascara runt ögonen :( buhu. FÅR INTE MISSA SKOLAN. Vet att jag är manisk, men det är bara så himla viktigt för mig. Och jag vet att man inte ska skryta och att detf är jättejobbigt med människor som gör det men jag bara måste säga en sak som jag är stolt över. Du vet Industriella revolutionen som jag tyckte var så vajstråkigt att läsa om. Jag fick MVG+ på det. MVG hade ju varit bra men med + efter. Jag är så glad och lättad. Men vet du vad vi fick idag, so-läxa till fredag. Kunmna stava och peka ut afrikas 54 land. GAH hur ska det gå.

Jaja, du får hälsa alla. Säg gärna till Beccis att hon kan ringa mig snart. Saknar henne :(.

Nu ska jag ringa dig...

kram

2010-03-02 @ 19:14:55
Postat av: Tooottoo

Nanna, Nanna, Nanna...(vet, vet,) Men om du skriver data/datan får jag också skriva hur jag vill. Det är gulligt.När jag var liten kallade jag mig själv för något inte lika sött, tänker inte ens säga vad...

Visste du att du har namnsdag snart? Tredje April!

Haha! snygga bilder! Lollo kommer gå i taket när hon ser sitt andra jag där uppe! Men ni var faktiskt jättefiina! :D

Gullig tofs/bulle.

Världens sötaste katter. Tänkte först skriva att du ljög om Zambo, inte är han så "stor". Fick lov att titta en gång till och okej, måste erkänna att jag inte tittade så noga. Ett gott tecken är att han blir mysigare att gosa med. ;)

Den där katten/kattungen (haha) ser inte ut att vara 19, helt otroligt! Ser ut att vara 2 ungefär.

Grattis på namnsdagen Nanna. Se yaa later!



(det där med födelsedagen förtod jag)

grattis

Grattis!

och...

...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!



Haha

//Ha det bäst!

2010-03-02 @ 19:39:21
Postat av: Tooottoo

Just det! Krya på dig Lollo! något som kanske får dig att ändra dig - min pappa gjorde också som du, var sjuk men gick till jobbet endå. Det slutade med att han fick en förkylnings-böld (eller vad man ska kalla det för) i halsen. Det var ju lite värre än innan... Vet att du inte vill missa något, (tro mig, jag vet. Jag höll på att dö när jag var sjuk i två dar) men ibland måste man lyssna på sin kropp och erkänna att man inte mår bra och stanna hemma i några dar.

Hoppas att du är frisk nu. Annars, krya på dig i massor!



(borde lyssna på mina egna råd :S)

2010-03-02 @ 19:49:41
Postat av: becca !

Ja du passar i bollen på huvudet ;) <3<3

2010-03-04 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0