I love days like this!

Hejsan! Nu ska jag berätta om igår:

Första lektionen No, vi tränade för provet.

Sedan engelska, skrev uppsats, gick rätt bra:)

Efter det lunch, sen b:språk, jobbade som vanligt med papper och sånt.

Sedan var det matteprov, gick nog bättre än det brukar:)

Sist en jätterolig hälsalektion, byggde med lego, som när man var liten haha!;)

Efter skolan gick jag och Melanie ut med Ninjo, sen gick vi hem till henne och gjorde massor.

Sen hem och titta på let`s dance, Mattias vann, det var bra!:)

Idag har jag inte gjort mycket, vart ute med Ninjo, gått på stan.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska till Becca!=)

Hörs kanske ikväll, ha det bäst♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Ledsen för att jag inte har kommenterat på länge. Har haft såå mycket att göra, men nu kommenterar jag ju! :D

Kul att du har haft en bra dag! Muppen blev sööt, fast jag gillade när han var mera lurvig, nu kan jag ju inte kalla honom för muppen längre! :( Haha!

Ha det så kul på prao-dagarna! Ses på...hmm, torsdag? =D

//Ha det bäst! Nu ska jag fortsätta skriva på kommissarie Norlén...

2010-03-27 @ 17:21:40
Postat av: Lova

Allt du gjort verkar roligt! :) Visst avr Let's Dancefinalen bra, synd bara att inte Claudia vann. Okej Mattias är sötare/snyggare men hon har ju dansat bättrre varenda gång. och jag fick rysningar när Stefan Sauk sa "Nobody puts baby in the corner"

haha. Kommisare Norlén, verkar intressant. Får jag läsa din deckare sen så kan du få se min dockusåpa. Just det, jag ahr kanske inte berättat. Min klass är indelade i par som ska göra ett avsnitt till en dokusåpa som utspelare sig på en skola. Sedan ska vi spela upp det och spela in med Malins videokamera. KUL!!!

2010-04-01 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0