Imorgon är det Fredag!!

Tjo! Idag har det varit en rätt så vanlig skoldag, förutom att  vi har skrattat mestadels av tiden åt allt som hände igår haha! För det hände ju liksom massor med kul;)
Efter skolan så var det första jag gjorde att ladda min älskade mobil, för laddaren kom idag, yippie!
Så jag höll på ett tag med den ett tag. Sen ville mamma att jag skulle posta ett brev, för hon har gjort illa be knät och kan knappt gå stackaren!
Men jag hjälper till såklart, så jag började gå mot ica. Då hörde jag plötsligt ett hundskall, halvvägs framme. jag fattade på en gång att det var Ninjo, hur tusan kunde jag göra det på så långt håll?!;)
Jaja, jag rusade resten av vägen och sen ropade jag på honom. Han såg mig såklart och började skaka av glädje. Svansen gick som en propeller och han skuttade upp i mitt knä och började genast tvätta mitt ansikte;)
Anci stod därinne i kön, så jag tog loss kopplet och lyfte upp honom. Sedan gosade vi tills hon kom:)
Jag ska gå ut med honom imorgon, jag känner verkligen för det!
Sen gick jag hem, och senare kom Melanie. Vi var ett par timmar, pratade och så. Sedan hon gick hem, har jag ätit kvällsmat och pratat med pappa. Nu ska jag sitta här ett tag,sen ska jag läsa twilight:)
Laddar ner svaren imorgon eller på  Lördag istället.
Som sagt, äntligen underbara Fredag imorgon igen. I really do love fridays♥
Let´s dance, och fredagsmys:)
hoppas hon kommer vidare igen, hon har ju kommit jättelångt och är såå bra!
Ha det bäst älsklingar//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

En händelerik dag med andra ord! hoppas din mamma blir bättre i knät.

Förstår att du har sms:at en hel del nu-och framför allt tagit massvis med kort. Eller har jag fel?

Ses!

2010-03-16 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0