Inget speciellt att skriva.

Heej! Ganska vanlig skola idag, bra dag också:)
På eftermiddagen var vi och hälsade på i rinmangymnasiet.

Det var både positivt och negativt: Positivt var att det var ganska roligt och intressant, verkar vara en bra skola:)
Negativt: Det var väldigt trångt och varmt när alla klasser var inne samtidigt, så man blev helt svimfärdig några gånger.  Och så fort vi var ute så kastade idiot- klassen 8c snöbollar på oss, omogna som dom är.

Jag fick 3 på mig, en på handen, en på örat och en i huvudet. Den sistnämda var värst för den kändes som en sten och jag hade ont i huvudet ett tag efteråt! IDIOTER!
Jaja, när huvudvärken gick över så blev jag jätteglad och sprallig;)

Jag stack till Ninjo, men eftersom det är så slaskigt ute så fick vi nöja oss med att vara inne och gosa ett tag.
Sen var jag tvungen att titta till Zambo, gosade med honom tills Susanna kom hem. Hon hade som vanligt med sig godis åt mig, vingummin som jag älskar:)

Annars har jag bara läst Twilight som vanligt, den är såå spännande och jag kan ändast slita mig från den för att blogga och äta;)Nu har jag inte mer att skriva, men inlägget är inte slut för det, nu kommer några bilder:)
Love u♥//yorkielover


Älskling♥


"Jag är hungrig!"    haha;)


Kolla vilka vackra ögon!  Han är såå söt <33


Okeej, bättre bilder finns det ju på mig..  <33


Gammal bild, men jag har inga nya. Fick bara lust att lägga upp den här
bilden, älskar den + jag saknar sötis nummer 1!   Miin mupp♥♥


Nu kommer lite förhoppningsvis rolig fakta om mig:)


Bästa ämnet i skolan: Engelska, Svenska.

Sämsta ämnet i skolan: Matte, helt klart!

Drömjobb: Nästan vad som helst med hundar eller katter.

Favoritfilm: Har många, tex harry potter 3.

Favoritskådis: Vanessa Hudgens eller Emma Watson.

Favoritartist: Vanessa eller Idol-Tove.

Favoritserie på tv: Let´s dance eller Idol.

Favoritmat: Palt eller kinamat.

Favoritfärg: Blå och Lila.

Hobby: Ta hand om Ninjo, Läsa, vara ute, kompisar mm.

Senast lästa bok: Om jag kunde drömma.

Jag är svag för: Killar med humor + fint hår, godis och djur.

Min största fobi stavas: Har lite för många men tex tala inför grupp och döden.

Beskriv dig själv med 3 ord: Omtänksam, glad och djurälskande.

Något de flesta inte vet om dig är: Ingenting som jag kommer på.

Min kändiscrush: Idol-Tove.

Min största önskan är: Att mina nära och kära mår bra och så vill jag ju ha en hund eller katt.

Jag är mest stolt över: Svår fråga. Kanske min personlighet.

Favoritglass: Solero.

Min största ovana: Biter på naglarna.

Det bästa med mitt utseende är: Vilken fråga! Kanske min hårfärg.

Det galnaste jag gjort: Aldeles för många, minns inte!

Om jag kunde vara vem jag ville en dag: Då skulle jag faktiskt vilja vara en katt!

Drömsemestern går till: Hawaii.

Om 10 år: Är jag 25.. Så långt har jag inte tänkt, jag lever i nuet!


Nej, nu måste jag sova, hörs imorgon.  natti natti!


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! vad ska jag svara på? Det sablans Riman som förstör mina underbara planer, eller allt det andra?

Ok börjar med Rinman som har dom bästa linjerna, typiskt jag som ville gå på Eskil...

Nu till det andra-superfina bilder! Zambo ser hungrig ut. Urgulliga ögon! ♥

haha, du ser ut som en utomjording, haha! Så sööt!

Och Muppen var...ja, muppen...som vanligt supersööt! Frågan är vem som är bakom honom? Kan det vara (idol) Tove? Nee, knappast, sån tur har du inte, bara nästan...

Din lilla fakta-lista förvånade mig inte, aningen kanske. Att du var svag för killar med humor var en nyhet. ;)

Hur kan du bara välja ut en glassort sådär? finns ju föör många goda som alla Ben & Jerrys, Magnum och okej-solero.

//Ha det bäst



(var snäll att inte skriva om min lilla upptäcksfärd i skåpet. Det behöver ingen få veta...)

2010-03-19 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0