Kul Måndag:)

Hello!  Idag har dagen varit rolig hela tiden faktiskt!
Först, i morse vaknade jag 20 över 6, men faktiskt riktigt pigg;)
Jag gick upp, klädde på mig och hann även äta frukost innan min mamma ens vaknade;)
Efter jag gjort mig i ordning läste jag lite tidningar och självklart lyssnade jag på musik:)
Det var faktiskt det sista jag gjorde innan jag gick till skolan, och det första när jag kommit hem!;)
Fäörsta lektionen var matte, och den var ovanligt rolig, Tove är också en jättebra lärare, rolig är hon:)
Sen bild och vi skulle rita och sånt. Bra förklaring hehe;)
Sen lunch, tunnbrödsrulle med korv och mos, rätt så gott för ovanlighetens skull:)
Sen var det So, geografi, vilket hade varit betydligt tråkigare om jag inte hade jobbat med Becca. Vi skulle leta efter saker i en bok, vi hittade fel och missförstod eller inte förstod alls osv;)
Roligt hade vi i alla fall!
Näst sista lektionen var svenska, vi ska skriva egen deckare. det gick väldigt bra för mig, för först hade jag inte skrivit nånting och när lektionen var slut hade jag skrivit 1,5 sidor. Jag tyckte faktiskt att jag var rätt duktig, för samtidigt hade jag liite kul med Lisa, Luwam och Adlena!
Sen b:språk, med en vikarie. Hon var trevlig men lite seg och med ganska dåligt minne;)
Aja, vi fick rätt mycket gjort i alla fall:)
Efter det så halkade jag hemåt, jag menar verkligen halkade för backen utanför vår skola är för tillfället en isbacke, och där gick jag, Becca och Lina och höll i varandra! Vi gled hela backen ner och hamnade i en snöhög!
Haha, det var iallafall jättekul;)
När jag kom hem så tog jag en macka och begavmig sedan till cellon. Det gick ganska bra idag, och jag spelade roliga låtar:)
Nu ska jag äta middag, sedan titta på tv och göra läxor. Hörs imorgon♥//yorkielover

P.S Nu kommer lite bilder:)


Ja ni ser hur mycket snö det är, bara styret sticker upp!


Haha, jag bara tittade ut genom fönstret och då kommer en hel
snöklump farande;)


Söötis i snöhögen;)♥


Ja, texten säger ju allt:)♥♥


jaa, vad ska man säga, gillar den här bilden egoistisk som jag är!♥♥


ett vårtecken:)   Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Lova

Hej!

Förlåt att jag inte kommenterat på länge! Jag ska vara ärlig och säga att jag helt enkelt inte orkat.

Men nu ska jag kommentera varje bild. Sedan ska jag återdå till läxor...

1. Oj, är det där en cykel. Hoppas det inte är din mammas cykel. Vintern borde ta slut snart!!!

2. Wii, skepp och hoj. Hur lyckades du fånga den där på bild???????? Tur att du inte fick den i huvudet!

3. Ninjoo! Jättegullig ju! Han måste vara varm i den där kappan!

4. Vad ska man säga, jag håller med!

5. Du var jättegullig. Ser lite utdragen ut haha ;)

6. Såna där rännilar är jääättejobbiga att cykla i haha.

Nej, var bilder na redan slut...

Längtar efetr nästa inlägg!

Kram på dig och puss!"

3.

2010-03-15 @ 19:33:40
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Har läst dina blogg och svar på frågorna.Svaren var ju bra, men att Medelhavet kommer före Nätsjön kan jag inte smälta. Det ska vi prata mycket mer om. Vilken häftig bild på snön som rasar! Men den absolut finaste bilden är på min Sanna. Ha en skön vecka!

2010-03-16 @ 13:32:23
Postat av: Tooottoo

Vad snällt av dig att säga så om matten! det var du som var duktig, inte jag, vill jag tillägga. Bilden på cykeln trodde jag först var ett par glasögon, blind som jag är!

Säger precis som Lova "Wii, skepp och hoj. Hur lyckades du fånga den där på bild????????" allvarligt- hur lyckades du?

Muppen var söt, som vanligt.

och du var också söt, som vanligt. :D Inte alls ego. Sluta säga det!

Skönt att första vårtecknen börjar komma. :D

//ha det bäst!

Och vad har jag sagt? Jag heter inte TOVE!!! :S

2010-03-16 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0