Musiik!

Hejhej!  Nu ska jag skriva lite om igår och idag mm.
Först i Fredags var det ju lets dance, och tyvärr åkte min favorit Molly ut då:(
Men hon var ju jätteduktig och jag röstade 5 ggr!
Igår gjorde jag inte så mycket, var mest hemma och läste och sånt. Jag gick även en trevlig promenad med plutten:)
På kvällen åt jag popcorn och tittade självklart på melodifestivalen:)
Den var jättespännande med många bra låtar. Det gick ganska bra för min favorit,Eric saade, han kom 3a:)
Men vinnaren blev söta och begåvade Anna, Lova blev nog överlycklig tror jag;)
Idag vaknade jag 20 över 6, pigg som jag vet inte vad, och läste ut första twilightboken. Den var jättebra och det jag gjort mest idag är att läsa 2an!:D
Jag gick även ut med Ninjo, och var några timmar med Melanie, så det har varit en väldigt bra dag idag:)
Nyss städade jag rummet, och lyssnade samtidigt på musik, vilket jag gjort nästan heela tiden idag. Det är ju bara bland det bästa jag vet, kan inte leva utan musiiiiik!=D
Imorgon är det Måndag igen, skriver efter cellon. då ska jag ladda ner bilder från min mobil också:)
Ha det bäst alla♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Är glad att Anna vann! fast om Salem hade vunnit hade ju inte varit så tokigt...

Vem kan leva utan musik! Usch så får du inte säga, livet skulle vara såå trååkigt och dystert då!

2010-03-16 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0