Myskväll efter kul dag:)

Godkväll!;)  Kom nyss hem från Becca, vi hade jätteroligt!  Hoppade studsmatta, smsade, sjöng singstar, och bara flummade;)

Alltid roligt och mysigt med Bästa Beccaa♥

Nu har jag ätit tacos och ska spendera resten av kvällen till att läsa tidningar och mysa:)

Ha det bäst alla♥//yorkielover

P.S  Lova, jag saknar och älskar dig♥
Ta hand om dig, och ta det lugnt!

dubbel P:S  Glöm inte bort att vrida om klockorna, och lägg er tidigare
för ni får ju sova en timme mindre!


Jag imorse:)


Syns knappt men det är bästa Becca på bilden!♥


Beccas urgulliga vovve calle!:)♥


Provade nyss den här frukten. Den är helt ny och typ en blandning mellan
mandarin och apelsin;)  Häftig och good!
Hejdåå!



Kommentarer
Postat av: Lova

Bild ett: Sötis! Om du hade smink skulle jag nästa kalla dig fjortis haha. Förresten, titta på youtube på Nyköpings fjortisar eller Borgis fjortisar. Där är några av mina "kompisar" eller snararre klasskamrater med.

Bild 2: Det syns att det är Becca! Hon är sig lik! (positivt!:)

Bild 3: Lilla Calle. Kommer ihåg att han alltid slickade ner hela mig så att jag blev dyngsur. Men va rär Axa?

Bild 4: Säker på att det inte är en satsuma (stor mandarin typ)

Jag älskar dig också. Snart ska vi ses hos dig oich ha det jätteroligt och mysa. busa, gå ut med Ninjo, blogga, shoppa och hälsa på gamla kompisar.

2010-04-01 @ 18:45:25
Postat av: ♥

haha , fulast builden alltså !!! <3<3

2010-04-04 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0