Nu kommer fler bilder:)

tjabba! Har inte mycket att skriva, det har varit en väldigt vanlig skoldag idag, helt okej:)
Särskilt på svenskan, jag och Lillnill satt i ett grupprum och jobbade. Ibland kom Jari in och... jaa, vi hade riktigt kul i alla fall, love you Lisa♥
Efter skolan var det orkester som vanligt och kul nog så både gick det mycket bättre och var mycket roligare än det brukar vara:)  Fast det kan ju liksom ha berott på Anna, jag vet inte riktigt vad hon gör, men hon är bara så charmig jämt, rolig är hon med ett underligt liv haha;)
Efter det så var det middagsdags, gooda pannkakor blev det ikväll. Mamma har blivit mycket bättre på att göra pannkakor nu;)
Sen gjorde jag läxor i ca en timme och satte mig sedan här:)
Som sagt, nu kommer lite bilder istället, älskar er alla♥//yorkielover


Min mat före...


Och efter, mums!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Älskling, jag hade ingen ram till dig men jag älskar dig obeskrivligt
och gränslöst ändå!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

du får inte heller en ram men jag älskar dig massor ändå!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu ska vi ha det mysigt när din matte är i åland sötnos! Älskar dig
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Hehe, snygg bild;)  Men jaja, jag älskar dig!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Heejdå alla mina älskade!

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Love you too! :D

Bra att pannkakorna blev lyckade.

Haha! väldigt snygga bilder. ;)

2010-03-17 @ 18:58:05
Postat av: Tooottoo

Jag måste fixa en vanlig bild till dig...

2010-03-17 @ 18:59:15
Postat av: Lova

Då så, då kör vi:

1. ser smaskigt ut. Jag har ju faktiskt börjar gilla pannkakor nu. Men bullar har jag fortfarande svårt för!

2. Ser definitivt godare ut än bild nummer ett. Yummi säger jag bara!

3. Cool ram, och Beccis är jättesöt!

4. Naw, saknar honom. Jag vill ju träffa honom snart innan hans päls har växt ut igen. Men du får ta kort på honom nu när han är "rakad" så jag får se sen!

5.Ramen passar jättebra till bilden. Lisa G är som en sommaräng...

6. Och där kom jag ja.., No comments! haha

7. Shit, har inte tänkt på det förrut men på den där bilden så lyser verkligen Tottos tänder! :D

8. Lisa är jättegullig i lugg!

9. Ska Susanna till Åland IGEN? Oj, hon måste verkligen älska att festa på färjor haha.

10. Din pappa är gullig han!

2010-04-01 @ 18:57:53
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0