Nu skriver jag igen:)

Heej igen!

Igår skrev jag inte för det var verkligen en helt vanlig dag, jag gjorde inget speciellt alls.

Men om jag skulle sammanfatta igår och idag med några ord så skulle det vara:

Musik, flum och underbara vänner!

Ja, musik har jag lyssnat på som vanligt typ flera timmar.

Flum,jag vad ska jag säga? Vi har helt enkelt flummat jättemycket, igår på svenskan skrattade mesta tiden, åt allt och inget;)

Idag, alltså jag minns inte ens allt vi gjort, men vi har haft sjukt kul i alla fall!

Ja idag, på gympan så skulle vi spela pingis, för dom som ville skulle göra biptest.

Vi spelar pingis i källaren, under gympasalen.

Medan vi väntade på våran lärare så gick vi ner där, i ett rum som är kolmörkt om man har släckt lampa.

Där satte jag och Becca oss förstås, fast vi är jättemörkrädda!

Och det kom hela tiden människor och skrämde oss, vi bara skrek och skrek  så fort nån kom och tände eller släckte lampan!

När det inte kom nån på länge så satt vi bara där och myste, hopkurade mot varandra:)

Sen skulle vi spela pingis, det var jättekul för vi körde så oseriöst man bara kan;)

Plus att vi sprang och gömde oss för varandra!

Ja, vi har hela tiden haft jättekul jag och mina underbara vänner.

Särskilt med bästa Becca, älskar dig mest sötnos!♥♥

Idag var det musikprov, det var supernervöst, men gick jättebra och jag fick vg-:)

Idag efter skolan gick jag ut med Ninjo, Melanie var med en stund på slutet.

Sedan gick jag och Melanie hem till mig och hade kul några timmar:)

jag hade igentligen mer att skriva men jag minns det inte, jag har helt enkelt umgåtts mest med Becca i skolan och eftersom hon typ är världens roligaste människa så har jag varken fått en lugn eller tråkig stund;)

Nu ska jag dricka ett glas grapejuice, gott:)

Skriver mer imorgon, då har jag matteprov och det är let´s dance-final, spännande!

Ha det bäst♥//yorkielover


Sötaste bästa Becca på Max:)♥


Älskar dig massor nu,då och för alltid!♥


Denna bild får mig att längta till sommaren:)


Förlåt att jag tjatar men jag längtar verkligen till Mälarvik, vi hade
såå kul där! <33


Världens finaste Lova, älskar och saknar dig!♥


Bästisar, ni betyder allt!!♥♥


Julen 2009! Bästa hitills ( av dom jag kommer ihåg)
Ett oförglömligt  lov tack vare mina älskade kusiner:)♥♥
Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: becca ♥♥

älskardejsanna!!♥

haha , jag söt nehe du !

Ååå lova saknar henne såå !

<3333

2010-03-27 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0