partyy!

Heej! idag har det varit en ganska vanlig dag förutom 2 saker: jag hade franskaprov, det gick sådär jag kunde som vanligt pluggat mer. Och på hälsan så hade vi "Mästarnas mästare" Det var roligt, jag och becka körde grenen  fingerfärdighet, vi skulle bygga korthus, dte gick sådär för jag lyckades riva husen hela tiden;) nu är Becca här och pillar på allt. Hon har en väldigt bra fingerfärdighet hahaha ni skulle sett vad hon gjorde nyss! Snart kommer dom andra så nu måste vi städa. Nu blir det roligt=D
Ha det bäst sötisar, love you♥♥// yorkielover





























Kommentarer
Postat av: Lova

Åh så tråkigt. Jag saknar er. Skulle ju ha varit ett fantastiskt tillfälle för mig att träffa alla som ja inte träffat på så länge. Det var ju lite min idé från början att vi skulle sova hos dig. Och så kan jag inte komma. Jag är så irriterad på mig själv och mitt fördjävligt irriterande virus. Hate you, just run out of my body. BLÄ!

Men hoppas verkligen du får en trevlig kväll. Det är du värd. Ni får vara vakna till sju/åtta imorgon och lova mig att ni skrattar så mycket ni orkar, ni får ta min del också där haha.

Kram// Lova

2010-03-05 @ 18:19:03
Postat av: Tooottoo

Tack för allt på festen! det var jättekul! Synd bara att jag var såå otroligt trött, men det kanske var bra, då fick jag ju för en gångs skull sova fast ni gapade. :D

Synd att Lollo inte kunde komma! Hade varit jättekul! Saknar henne i massor.

//Ha det bäst

2010-03-09 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0