Praodagar framför mig:)

Hejsan älsklingar! Idag har jag först vaknat kvart i 9  (egentligen kvart i 8)

Av att det är så ljust som vanligt.

Men nu är jag ganska trött för jag låg typ vaken  halva natten igår, för att det åskade och det är läskigt!

Sen åt jag frukost och gjorde mig iordning för att sedan ringa Melanie.

Efter en timme kom hon och vi spelade monopol i ca en halvtime.

Sedan gick vi ner på stan och jag köpte twilightfilmen äntligen!:)

Efter det gick vi hem till henne, lagade mat och gjorde sen allt möjligt som vanligt!
Roligt var det iallafall, särskilt på slutet;)

Vi 6tiden på kvällen gick jag hem, åt kvällsmat och var sen tvungen att göra lite sysslor:
Spela cello, plugga och städa.

Annars har jag inte nåt speciellt att skriva, förutom att jag ska praoa i 3 dagar, på snickarvägens förskola. Jag ska få ta hand om gulliga småbarn, längtar!

9-3 ska jag vara där imorgon, sen är det ju cello som vanligt.

Ha det bäst alla♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh jag kom nyss på en sak. Vi borde ha filmkväll du och jag. Spelar ingen roll hos vem men kanske hos mig för att vi stör föräldrarna mindre här. Men i alla fall, du borde vi gosa till det och sova framför tv:n igen och se på alla Harry Potter plus både Twilight och New Moon. (Eller bara de sista två!!)

2010-04-01 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0