sjuk igen:(

Heej, hoppas ni mår bra. Själv har jag blivit förskyld igen, typiskt!
På Onsdag ska vi till Romme så jag kanske stannar hemma från skolan imorgon, för att bli frisk till då. Ja, jag har ju då inte direkt nåt speciellt att skriva, idag har jag bara tittat på teve och läst, men det är faktiskt rätt så mysigt:)
Tur att jag inte har några läxor, proven är ju gjorda nu, tills det kommer fler förstås;)
Melodifestivalen var bra igår och jag hade en väldig tur, båda mina favoriter Pernilla och Jessica kom vidare till globen. Det blir spännande nästa Lördag!
Nej, nu ska jag väl sitta här en lten stund till och senare ska jag väl fika, måste ju göra slut på allt gott som blev över från festen;) Skriver nog imorgon tror jag, för om jag inte kommer på nåt att skriva så kan jag ju alltid ha en frågestund igen:) Jaja, vi får se  Ha det bäst alla♥//yorkielover

P.S  Lova, anledningen till att jag inte har lagt upp bilder är att jag inte tog  några. För min kamera funkar inte och min gamla mobil likaså:( Tråkigt, men så fort du skickat laddaren blir det mkt bilder Promise.:)

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Ja, då blir det mycket bilder! NEJ, inte på mig... haha! Lollo har väl inte ens sett mig i lugg igen.;)

Krya på dig Nanna så att vi kan ses på onsdag! Du skulle inte ha hoppat i snön i torsdags.

Synd att du missade svenskan. Det är jättekul att skriva Deckare. Den ska föresten vara klar innan påsklovet...

//Ha det bäst (vadå sno mitt uttryck!) SES! =D

2010-03-09 @ 17:37:55
Postat av: Lova

HAR TOTTO SKAFFAT LUGG IGEN!!!!!?????

Herregud, detta är ju sensationellt. Varför har inte en enda liten människa berättat detta för stackars mig. Här har jag levt i ovetskap hur länge som helst!

Fy skäms allihopa!

Kra

2010-03-09 @ 18:38:13
Postat av: Tooottoo

Haha! Väldigt kul Lollo! Visste inte att det var såå viktigt... Haha!

2010-03-27 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0