Snart är det kyrkan:)

heej! Idag har det varit bra i skolan som vanligt på onsdagar. På hemkunskapen fick jag göra potatis och brödbit, istället för fisk;) Men det var faktiskt gott, och hemkunskap är alltid kul:) Efter skolan så stack jag till Ninjo, för första gången på en vecka. Han blev överlycklig att få se mig, och vi gosade en låång stund. Anci var inte hemma, och Ninjo är inte van vid att vara ensam, så när jag gick, precis när jag stängt dörren så började han först skälla, sedan gny och sist yla! Då fick jag så mycket skuldskänslor att jag gick tillbaka;) Anci kom efter ett tag och då gick jag hem. Efter att jag kommit hem så har jag bara gjort Franska, jag måste klara provet på Fredag annars kommer jag vara deppig typ jättelänge, för jag får så mycket omprov:( Snart ska jag ta bussen till kyrkan och ha kul där som vanligt:) Sen får jag hoppas att jag somnar fort, för man vill ju vara pigg på sin 15:årsdag förstås! Om jag hade haft min nya mobil så hade jag kunnat ladda in bilder, så mina inlägg blir lite roligare. Men det får gå ändå;) Nej, nu har jag inget mer att skriva men jag skriver imorgon såklart:) Ha det bäst alla♥//yorkielover


jag har bildbrist, men den här är ju inte hemsk i alla fall;)


Hehe, vilken söt bild;) Älskar er♥   Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej 15-åring! Grattis och en björnkram. Vilken söt bild på dig, men det kan ju bara bli såna. Vi hörs ikväll.

2010-03-04 @ 08:50:06
Postat av: becca

Sanna :)

söt bild på dig där ! ♥

Men kolla in mig jag ser helt ** ut ! Snälla fulaste bilden man kan hitta ! Usch den var värkligen ful , lisa var söt man alltså (...) jaja :D

♥ <33333

2010-03-04 @ 16:27:31
Postat av: Tooottoo

haha! Men Becca då! Den var ju lite söt. :D

Grattis igen Sanna! Du får berätta hur det gick på franska-provet sen. Jag håller tummarna att det ska gå bra!

Stackars Ninjo, han borde lära sig att vara själv hemma så att du slipper må dåligt av att gå hem när ingen är där. Haha, lång, konstig mening, men jag hoppas att du förstår.

//Ha det bäst!

2010-03-09 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0