Snart är det loooov!

Hejsan!  hehe, jag kom inte på en bättre rubrik;)

Idag var det den sista och bästa dagen på snickarvägen hos mina högt älskade busungar!

Idag fick jag bära runt på Nellie typ halva dagen, halvjobbigt men samtidigt supermysigt:D

Jag skulle egentligen gått över till Ankeborg efter lunchen när mina små sov middag, men jag kunde inte skilja mig ifrån Nellie så jag satt bredvid och nattade henne istället.
Mysigt och avslappnande:)

Efter en stund gick jag och en fröken ut, då fick jag leka lite med Arun, den nyaste lilla killen där. Han är jättesöt men väldigt allvarlig och gråter nästan hela tiden. Ja, det är inte lätt att vara liten!

Sen vaknade alla barnen i tur och ordning, så då satt vi i soffan och gosade tills det var mellanmål.

När alla ätit klart gick vi över till stora lekhallen och alla lekte för fullt!

När jag till slut skulle gå, efter 1,5 timmar längre än vanligt så var det väldigt svårt att ta farväl av Nellie, jag måste väldigt snart tillbaka och hälsa på henne igen!:)

Sen jag kom hem har jag bara pluggat, imorgon är det No-prov och både första och sista skoldagen denna vecka.
Sen är det Påsk!

Åh, jag längtar, som den godisråtta jag är;) Men även för att få plocka fram mina söta kycklingar igen!

Nu ska jag äta kvällsmat, skriver mer imorgon. Ha det bäst♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej igen!

Det var kul att läsa om din tid på dagiset. Jag förstår att det inte var lätt att skiljas från "dina" barn. Men nu är det påsklov som gäller! Ha en jätteskön påsk, med Turkisk Peppar och allt som du älskar. ISÄ.

2010-04-01 @ 09:54:06
Postat av: Lova

Oh så kul att läsa din blogg igen. Det märks att du ahr blivit "bättre" på att blogga.

Lilla nellie, vilket gulligt namn. Antar att jag lär få läsa lite mer om henne i tidigare inlägg...

Synd att du inte kan ta kort på barnen, men det är ju förbjudet :(

Ska kommentera varje inlägg sedan sist. Pust. Och vet du. Jag har börjat blogga igen. Så sdätt igång ochb läs: www.lovabjansson.blogg.se

2010-04-01 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0